Wreckless: The Yakuza Missions (XBOX)

Wreckless: The Yakuza Missions (XBOX)

Wreckless: The Yakuza Missions
  • Producent: Bunkasha
  • Wydawca: Activision
  • Polski dystrybutor: Licomp Empik Multimedia
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 04.02.2002
  • Europa: 14.03.2002
  • Polska: 24.03.2002
  • Gatunek: Zręcznościowa, Akcja, Samochodówka
  • Liczba graczy: 1

Ocena społeczności

6.27 głosów
-

Ocena PPE.pl

-
Brak oceny

Wreckless: The Yakuza Missions to gra akcji (z gatunku tych “samochodowych”) wyprodukowana przez studio Bunkasha i wydana przez Activision. Tytuł ukazał się najpierw na Xboxie, a następnie został przeniesiony na konkurencyjne platformy - PlayStation 2 i GameCube’a.

Gra posiada jakiś wątek fabularny, ale jest on na dalszym planie. We Wreckless mamy do wyboru dwie pary bohaterów - policjantki oraz szpiegów. W każdym scenariuszu czeka na nas po dziesięć misji, a całość sprowadza się do jednego - powstrzymania członków yakuzy.

 

Wytyczne misji to chleb powszedni gier tego typu. W większości przypadków rozwalamy się po ulicach Hong Kongu demolując samochody mafii, odbijając ważne dokumenty z rąk bandziorów albo ratując ludzi. Żeby nie było zbyt różowo, na szyi zaciska nam się sznur pod postacią ograniczenia czasowego.

 

Wreckless, szczególnie w wersji na sprzęt Microsoftu, wyróżnia bardzo solidna oprawa graficzna oraz fizyka. Zaimplementowany tutaj model zniszczeń sprawia, że stan fury zależał od rodzaju zniszczeń, a przywiązanie do detali jest spore - drzwi i maska mogą odpaść, szyby potłuc się przy większej zadymie, tablica rejestracyjna gibie się na wszystkie strony zanim odleci ostatecznie. Także otoczenie może być zdewastowane w zależności od rozgrywających się wydarzeń.

 

Wreckless w wersji na Xboxia nie posiada innych wariantów rozgrywki oprócz dwóch wspomnianych na wstępie scenariuszy. Czynnikiem podnoszącym replayability są tam nowe samochody do odblokowania (niektóre wymagają nie lada poświęcenia i umiejętności) oraz możliwość nagrywania replayów naszych dokonań. GameCube i PS2 wprawdzie dostało multiplayer i tryb z wyzwaniami, ale wyraźnie słabiej było na tych konsolach z technicznym wykonaniem.

Podobne gry