Future Cop L.A.P.D.
3934V

Future Cop L.A.P.D.

Future Cop L.A.P.D.
  • Producent: Electronic Arts
  • Wydawca: Electronic Arts
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 31.08.1998
  • Europa: 1998
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: Strzelanina, Akcja
  • Liczba graczy: 1-2

Future Cop L.A.P.D. to gra akcji wyprodukowana przez Electronic Arts na PlayStation w 1998 roku. Gracz przejmował w niej kontrolę nad policyjnych mechem próbując oczyścić ulice futurystycznego Los Angeles z grasujących po nich szumowin.

Galeria - Future Cop L.A.P.D.
  • Future Cop L.A.P.D.
  • Future Cop L.A.P.D.
  • Future Cop L.A.P.D.
  • Future Cop L.A.P.D.
  • Future Cop L.A.P.D.
  • Future Cop L.A.P.D.
  • Future Cop L.A.P.D.
  • Future Cop L.A.P.D.

W Future Cop mamy do wyboru dwa tryby rozgrywki: Crime War i Precint Assault. Oba umożliwiają grę samemu lub ze znajomym.

Crime War to tryb fabularny, w którym wcielamy się w policjanta pilotującego mecha o nazwie X1-Alpha. Jego zadania mogą być różne, np. wyeliminowanie bandziorów gromadzących broń lub poradzenie sobie z uszkodzonym superkomputerem. Podczas służby odwiedzimy kilka miejsc charakterystycznych dla Los Angeles, jak Griffith Park, Venice Beach, Long Beach czy port lotniczy LAX. Z myślą o dwóch graczach przygotowano co-op, który przedstawia raczej rzadko spotykane rozwiązanie - grający dzielą w nim jeden pasek energii.

Precinct Assault powstał z kolei z myślą o rywalizacji. Główną wytyczną jest w nim przejęcie kontroli nad bazą przeciwnika używając do tego celu czołgów (hovertanks). Istotna jest jednak także obrona w czym pomagają pojazdy latające. W wariancie dla jednego gracza mierzymy się z gościem określanym jako “Sky Captain”, którego reprezentuje tzw. Superplane - maszyna znacznie potężniejsza od naszego skromnego mecha. Ofensyw do przeprowadzenia jest pięć na dziesięciu różnych stopniach trudności. Twórcy przygotowali nawet bonusowy poziom, na którym ścieramy się z przerośniętymi insektami. Jeśli natomiast chodzi o rozgrywkę wieloosobową, gracze kontrolują w jej trakcie dwa roboty X1-Alpha.

W obu wariantach do dyspozycji mamy pokaźny arsenał, w którego skład wchodzą mini-guny, lasery, miotacze ognia, wyrzutnie rakiet, granatniki i sporo innych rzeczy. Generalnie da się go podzielić na trzy kategorie: Guns, Heavy Weapons i Special Weapons. Część pukawek należy odblokować, każda posiada przy tym jakieś charakterystyki - większy lub mniejszy obszar rażenia, a także częstotliwość lub siła wystrzału.

Video - Future Cop L.A.P.D.

Podobne gry