Naughty Bear: Panic in Paradise
3544V

Naughty Bear: Panic in Paradise

Naughty Bear: Panic in Paradise
  • Premiery
  • Świat: 10.10.2012
  • Europa: 10.10.2012
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: Akcja, Bijatyka, Skradanka
  • Kontroler ruchu: Nie
  • Tryb 3D: Nie
  • Dystrybucja cyfrowa: Tak
  • od lat 12
  • przemoc

Naughty Bear: Panic in Paradise jest grą akcji z widokiem z trzeciej osoby stworzoną przez studio Behaviour Interactive (dawne Artificial Mind and Movement) i wydaną przez firmę 505 Games w październiku 2012 roku na konsole PlayStation 3 oraz Xbox 360 w dystrybucji cyfrowej. Panic in Paradise jest sequelem wydanego ponad dwa lata wcześniej Naughty Bear.

Tytułowy miś jest wyalienowanym socjopatą, który w wyniku całkowitego zepchnięcia na margines przez pozostałych członków misiowej społeczności, zapałał żądzą zemsty. Krwawej i brutalnej, gdyż cała filozofia jego psychopatycznej wendety opiera się na zadawaniu bólu pluszowym pobratymcom. Panic in Paradise, podobnie jak część pierwsza, pełne jest absurdalnego poczucia humoru i mało jest granic, których produkcja ta nie stara się przekroczyć.

 

Również pod względem rozgrywki sequel wypada niemal identycznie - Panic in Paradise jest w istocie prostą skradanką, w której gracz działa z zaskoczenia, aby po cichu likwidować inne misie. Po każdej misji gracz odkrywa dostęp do kolejnej oraz dodatkowych zadań. Zadania poboczne są natomiast wariacjami tych normalnych. Autorzy wprowadzili kilka udogodnień względem poprzednika. Wyeliminowano uciążliwą pracę kamery, poprawiono mechanikę rozgrywki - chociażby poprzez możliwość przebierania się w ubranka ofiar. Zaimplementowano również stosunkowo rozbudowany system rozwoju bohatera. Arsenał głównego bohatera jest dość standardowy - na wyposażeniu mamy m.in. siekiery, kije, miecze czy pistolety. Deweloper zamieścił w sequelu kilka nowych narzędzi mordu, choć w dalszym ciągu każda z dostępnych broni ma tylko jedną animację końcową.

 

Oprawa graficzna w Naughty Bear: Panic in Paradise w stounku do oryginału nie została poprawiona. Grafika w dalszym ciągu jest więc kanciasta, składająca się z prostych modeli postaci i niskiej jakości tekstur. W dodatku animacji zdarza się mocno zwolnić, co biorąc pod uwagę poziom wykonania całości, nie powinno mieć miejsca.

Podobne gry