Naughty Bear

Naughty Bear

4,2
20 oceny

Ocena wg platformy:

PS3 4.4
X360 4.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
A2M (Artificial Mind and Movement)
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Bijatyka,   Skradanka
Liczba graczy:
4
Premiery
Świat:
25.06.2010
Europa:
25.06.2010
Producent:
A2M (Artificial Mind and Movement)
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Bijatyka,   Skradanka
Liczba graczy:
4
Premiery
Świat:
25.06.2010
Europa:
25.06.2010

Naughty Bear - opis gry

Naughty Bear jest grą akcji z widokiem z trzeciej osoby stworzoną przez studio Artificial Mind and Movement i wydaną przez firmę 505 Games w czerwcu 2010 roku na konsole PlayStation 3 oraz Xbox 360. Gra spotkała się z negatywnym przyjęciem ze strony recenzentów i graczy.

Tytułowy Naughty Bear jest wrogiem publicznym numer jeden na malutkiej, wymyślonej wysepce. Nikt z jej mieszkańców nie lubi bohatera, gdyż potrafi on rozmawiać jedynie przy użyciu przemocy. Wysoki poziom agresji, jaki nosi w sobie Miś, być może nie znajdowałby ujścia, lecz na straży tego, aby tak się nie stało, stoi narrator. Co kilka minut podpuszcza protagonistę do czynów, których nie powstydziłby się seryjny morderca. Należy zaznaczyć, że fabuła właściwie nie istnieje, choć do każdego z wielu epizodów autorzy dopisali pretekstową historyjkę, jak np. przyjęcie urodzinowe, na które antybohater nie został zaproszony, czy też wybory na wyspie, gdzie jeden z kandydatów obiecuje pozbyć się Misia. Gra przepełniona jest czarnym humorem, który pojawia się najczęściej w scenach wymyślnych mordów na mieszkańcach wysepki.

 

Świat w Naughty Bear posiada częściowo otwartą strukturę, ale żeby odblokować wszystkie lokacje, trzeba najpierw przejść kilka etapów. Dodatkowo składa się on ze średniej wielkości map, które są między sobą połączone. Rozgrywka w produkcji Artificial Mind and Movement przypomina skradankę - gracz zakrada się za innymi misiami, aby po cichu je zlikwidować. Po każdej misji odkrywamy dostęp do kolejnej oraz dodatkowych zadań. Zadania poboczne, z którymi przyjdzie nam się zmierzyć, to wariacje tych normalnych, tyle że z pewnymi ograniczeniami, jak np. quest, podczas którego nikogo nie można uderzyć. Wykonywanie zadań daje graczowi dostęp do nowych ubrań, które posiadają nowe statystyki, lecz te nie mają większego wpływu na gameplay. Arsenał głównego bohatera jest dość standardowy - na wyposażeniu mamy m.in. siekiery, kije, miecze czy pistolety. Każda z dostępnych broni ma tylko jedną animację końcową. Na szczęście tych ostatnich pojawia się z czasem więcej, gdyż gracz zyskuje możliwość konstruowania pułapek, w które można łapać niczego nieświadomych mieszkańców wyspy.

 

Grafika w Naughty Bear jest kolorowa, a z drugiej strony - brzydka, kanciasta, składająca się z prostych modeli postaci i bladych tekstur. Najlepszym elementem oprawy dźwiękowej jest wspomniany wcześniej komentator.

Wideo - Naughty Bear

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper