SKLEP
Star Wars: Battlefront II (PC)

Star Wars: Battlefront II (PC)

Star Wars: Battlefront II
  • Producent: Pandemic Studios
  • Wydawca: LucasArts
  • Polski dystrybutor: Licomp Empik Multimedia
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 31.10.2005
  • Europa: 31.10.2005
  • Polska: 18.11.2005
  • Gatunek: Strzelanina
  • Liczba graczy: 1-64
  • od lat 12
  • przemoc

Ocena społeczności

8.115 głosów
-

Ocena PPE.pl

-
Brak oceny

Star Wars: Battlefront II to strzelanina osadzona w uniwersum Gwiezdnych Wojen wyprodukowana przez studio Pandemic i wydana przez LucasArts na PC, PlayStation 2, Xboxa i PSP. Podobnie jak pierwowzór, gra pozwalała rozegrać najważniejsze bitwy z obu filmowych trylogii.

W grze mamy do wyboru cztery strony uczestniczące w konfliktach przedstawionych w obu filmowych trylogiach. W przypadku każdej frakcji mamy do czynienia z sześcioma klasami. Cztery są zwykłe i występują u wszystkich (artyleria, piechota, inżynierowie, snajperzy) a dwie specjalne - unikalne dla danej strony. Tak jak w ‘jedynce’, pojawiają się również “bohaterowie”, którzy nie są grywalni, lecz pomagają po spełnieniu pewnych wymogów, np. zdobyciu określonej liczby punktów. Nowe w Battlefront II są umiejętności sprintu i turlania.

 

W “dwójce” powracają tryby znane z pierwszej części, jak singlowa kampania (Campaign) i Galactic Conquest. Ten pierwszy nie daje nam już sposobności opowiedzenia się po wybranej stronie i wykonania szeregu luźno powiązanych ze sobą wytycznych. Teraz rozgrywamy już tylko jeden scenariusz, Rise of the Empire, który składa się z osiemnastu misji i pozwala wejść w buty weterana nazywanego “Pięścią Vadera”. Co ciekawe, w wersji na PSP kampania pod ta postacią nie występuje. Zamiast tego otrzymujemy do wyboru trzy tryby złożone z pewnej liczby wyzwań. Są to Imperial Enforcer (pacyfikujemy bunty na kilku planetach), Rogue Assassin (eliminujemy oficerów Imperium) i Rebel Raider (poszukujemy przedmiotów i transportujemy je do bazy). W Galactic Conquest zmiany nie zaszły tak daleko. Założenia są takie same jak ostatnim razem - otrzymujemy flotę i musimy podbić planety znajdujące się w galaktyce. Wraz z postępami zarabiamy kasę, którą da się przeznaczyć na nowe jednostki.

 

Jeśli chodzi o multiplayer, “dwójka” wprowadza nowe warianty zabawy. Oprócz znanego z pierwszej części Conquest, w którym zadanie polega na przejęciu konkretnych obiektów na planszy, dochodzą Hunt Mode, Capture the Flag, Hero Assault i Space Assault. Hunt Mode przypomina tryb Imperial Enforcer z PSP, gdzie do walki stają ludy tubylcze (różne w zależności od planety) oraz próbujące je stłamsić siły Imperium, w Hero Assault wcielamy się w bohaterów lub czarne charaktery Gwiezdnych Wojen, a w Space Assault pilotujemy statek próbując zniszczyć wyznaczone cele.

Podobne gry
Miesięcznik PSX Extreme

Miesięcznik PSX Extreme