Leak'ow w dzialach Xbox ciag dalszy...

BLOG O GRZE
395V
Leak'ow w dzialach Xbox ciag dalszy...
untitled_027 | 26.07.2020, 01:27
Poniżej znajduje się treść dodana przez czytelnika PPE.pl w formie bloga.

Pomysl na tego bloga zrodzil sie z komentarza ktory napisalem dotyczacy leaku. Stwierdzilem iz tak ciekawe informacje moga zostac latwo przeoczone a mam wrazenie ze sa to rzeczy warte przeczytania. Ten krotki blog bedzie dotyczyl dosyc skomplikowanego developmentu Halo Infinite. 

Zaczelo sie juz na Xbox One...

Development Halo Infinite rozpoczal sie z mysla o aktualnej (a niedlugo poprzedniej) generacji konsol. 343i rozpoczelo swoj projekt z mysla o "last genie"  i nie bralo pod uwage portowania czy tworzenia wersji na Series X. Gra miala byc produkcja o otwartym swiecie, obejmujaca caly Halo Ring a w miedzy czasie dzialac na zarowno bazowym Xbox One jak i Xbox One X. 

Z poczatku 343i rozpoczelo produkcje Halo Infinite na Unreal Engine 4 ktory mial zapewnic im stworzonie gry w otwartym swiecie umozliwiajacym bezkompromisowe przemieszczanie sie po obszarze calego ring'u. Jak tlumaczy pracownik Xbox Game Studios: "Gracz mial miec mozliwosc przelecenia z jednej czesci ring'a na drugi".

 

 

I tutaj zaczely sie schody...

A mianowicie, 343i zdecydowalo sie porzucic Unreal Engine 4 i rozpoczac prace na SlipSpace Engine. Produkcja zostala zdecydowanie pomniejszona w celu zachowania flow kampanii. Z poczatkowego ringa pozostalo nam kilka wysepek na ktorych odbywac sie bedzie akcja gry. Jednakze sama zmiana silnika nie byla jedynym co opoznilo progress w developmencie gry gdyz SlipSpace ponac okazal sie niezwykle problematyczny. 

Deweloperzy mozolnie probowali skleic ta produkcje w cos bardziej przypominajacego Halo a w miedzy czasie Microsoft oglosil Xbox Series X oraz Halo Infinite jako tytul startowy. Wedlug insider'a, to spowodowalo dosyc duzy problem gdyz teraz gra stala w rozkroku miedzy current i next genem. Produkcja nie byla tworzona z mysla o kilkakrotnie mocniejszej Series X wiec teraz doszedl nie tylko problem przeportowania tej gry na next-gen jak i wyrobienia sie w dosyc waskim deadline. 

 

 

Nieslawny juz pokaz na Xbox Game Showcase...

Nie ukrywajmy ale Halo nie zostalo zaprezentowane z nalezytym mu szacunkiem. Na to jest niestety konkretny powod. Wedlug insider'a to gameplay pokazany na ostatnim evencie rzeczywiscie jest przestazalym buildem. Owy build byl gotowy na E3, po ktorym anulowaniu firma stwierdzila iz pokaze je w pozniejszym terminie. W dodatku byl to build robiony z mysla o Xbox One X na ktorym miala smigac gra z ogromnym, otwartym swiatem oraz 4 osobowym coop'em w formie splitscreen. Wiec ciecia graficzne byly do przewidzenia. 

Jak juz dobrze wiemy owe demo zostalo zaprezentowane na PC jednakze nie wiedzielismy iz owy PC byl tutaj ogromnym bledem Microsoftu. Otoz, Microsoft jest w posiadaniu 8 devkitow (7 Xboxa oraz 1 PC nazwany "Condor"). Owy "Condor" jest rzekomo srednim pod wzgledem hardware PC. A to dlatego ze jest to devkit sluzacy do debugowania gier a nie ich prezentowania. Jesli w takim razie prezentujemy produkcje rzekomo "next-genowa" na srednim PC to napewno nie odpalimy jej na tak zwanych UBER ustawieniach graficznych. 

Dlaczego w takim razie Microsoft pokazal Halo Infinite na takim sprzecie? Tego sie niestety nie dowiemy a mozemy jedynie spekulowac czy to jest zwykla pomylka popelnione przez Microsoft czy przez problemy spowodowane pandemia, nie mieli innego wyboru. 

Osobiste odczucia...

Jako fan Halo oraz przygod Master Chiefa czuje sie zawiedziony ze Microsoft podszedl do swojej sztandarowej markii na odwal sie. Oczywiscie jesli spojrzymy na leak insider'a i damu mu wiare to widac ze 343i tez nie jest tutaj bez winy. Mam wrazenie ze widze historia BioWare i Anthem po raz drugi. Mam nadzieje ze wyjdzie cos z tej gry dobrego i nie skonczy to jako srednia zapychajka do GamePass. 

 

Source

Oczywiscie tutaj zaznacze ze sa to informacje udostepnione przez pewna osobe pracujaca dla Xbox Game Studios. Osoba udostepnila te informacje Youtuberowi "ReviewTechUSA" ktory twierdzi iz pracownik Xbox wylegitymowal sie i udowodnil swoj udzial przy takich produkcjach jak Halo Infinite, Ori and The Will of the Wisps oraz wiele innych.

A tutaj link do video z owymi informacjami ktore defakto Wam tutaj skrocilem jakoby nie mieliscie czasu ogladac lub nie rozumieli po angielsku. 

""

 

 

Oceń bloga:
10

Komentarze (19)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper