"Nie" dla regularnych premier

"Nie" dla regularnych premier

redakcja | 02.12.2010, 12:41

Take-Two nie chce iść drogą wytyczoną przez Activision i wydawać swoich gier w miarę regularnych odstępach czasu. Nigdy nie zobaczymy GTA i Red Dead Redemption w modelu biznesowym choć trochę podobnym do tego, prezentowanego przez firmę Koticka.

Take-Two nie chce iść drogą wytyczoną przez Activision i wydawać swoich gier w miarę regularnych odstępach czasu. Nigdy nie zobaczymy GTA i Red Dead Redemption w modelu biznesowym choć trochę podobnym do tego, prezentowanego przez firmę Koticka.xxxxx

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Słowa te padły na Reuters Global Media Summit z ust prezesa Take-Two, Straussa Zelnicka. Stwierdził on też, iż jakakolwiek zależność od marki GTA jest już śpiewką przeszłości.

 

Dopracowane produkcje, czy zmasowany atak Guitar Hero i coraz bardziej tracącego na świeżości Call of Duty? Wybór należy do nas...

Źródło: własne
redakcja Strona autora
Wszechstronny autor – a to przygotuje materiał sponsorowany, a to komunikat redakcyjny. Znajdziecie go w każdym zakątku portalu jak to na szefa wszystkich szefów przystało. Nie tylko pisze, ale coś naprawi i wysłucha - piszcie na [email protected].

NAJLEPSZE TARGI E3 TO:

E3 2012
28%
E3 2013
28%
Dopiero nadejdą (E3 2014)
28%
Pokaż wyniki Głosów: 28
cropper