Hell is Us - Droga ucieczki, Światło w ciemności, Smutny los, Napad, Obraza dla krzywdy, Otchłanie piekieł
Droga ucieczki w Hell is Us
Droga ucieczki




Po otwarciu piwnicy w bibliotece narodowej w Lethe zbierz z notatki kod 2703. Potem przejdź do innej lokacji, Lethe - Ministerstwo Prymatu Kulturowego. Tutaj gdy zeskoczysz do pierwszych wrogów, zauważysz plecak z kartą identyfikacyjną.

Zbierz też puste koperty na dowody osobiste z biura nr. 112, a także otwórz skrytkę w biurze 109 kodem podanym wyżej. Wróć z tymi przedmiotami do zleceniodawcy.
Światło w ciemności
Przed ratuszem w Tajlu zbierz 4 race, które musisz wręczyć mieszkańcom.

Aby ich odnaleźć, musisz wręczyć przedmiot:
- Mechanikowi w garażu (na lewo od transportera, wręcza ci on także mapę)
- Gościowi w stodole blisko pętli po prawej stronie mapy od głównej ulicy)
- NPC-owi w oknie w kryjówce Tanii oraz Agathy, do której dostajesz się przez drabinę i dziurę w ścianie (naprzeciwko apteki).
- Charlotte, która siedzi w budynku na północnym zachodzie.

Po otrzymaniu flary sojusznicy uciekną z walącego się miasta w dalszej części fabuły.
Smutny los
W wielkim budynku obok ratusza, tam gdzie Charlotte Topam, znajdziesz symbol płomienia oraz mapę lasu Senedra.

Wróć do tego obszaru, a dokładniej do okopów. Na lewo od nich, blisko ruin, znajdziesz dwie proszące o pomoc osoby.

Uratuj je, daj im mapę, a zakończysz aktywność. Jeśli zrobisz to po odnalezieniu 3 kamienia w ramach wątku głównego, nie przeżyją.
Napad
Po otrzymaniu dostępu do apteki znajdziesz na zapleczu buteleczkę z lekiem.

Musisz dostarczyć ją rannemu żołnierzowi na bagnach Acasha, blisko wiosky Jovy. Od niej, od wejścia, odbij w lewo do ruin, a znajdziesz tam rannego.

Wręcz jednemu z nich butelkę. Drugi potrzebuje radia satelitarnego, lecz to zdobywasz w innej lokacji - Lethe Ministerstwie.
W biurze w Lethe idź na dolny parking i zbierz z niego kartę z ambulansu. Potem wejdź na piętro, a blisko jednego z biur znajdziesz drzwi do otwarcia.

Za nimi zauważysz plecak oraz kurtkę. Na prawo od nich za drzwiami leży żołnierz z przedmiotem radio satelitarne. Wróć z nim do bagien.
Obraza dla krzywdy
W Marastanie przy budynku z płaczącą kobietą znajdziesz klucz do anteny.

Leży on przy ciele zabitego mężczyzny. Jeśli wcześniej słuchałeś propagandy mieszkańców, dowiesz się, że musisz wyłączyć w wieży radiowej komunikację.

Trzymaj się lewej strony obiektu, krocząc dalej drogą. Dotrzesz na teren widoczny wyżej. Musisz otworzyć bramkę do anteny, co dzieje się dopiero po dotarciu do miejsca fabularnego związanego z Krwawą Królową.

Z jaskini wyskocz do anteny, potem ją wyłącz.
Otchłanie piekieł
Na terenie wieży radiowej, przy bramce, odbij w lewo na przystań i zabierz kanister.

Chodź z nim aż do ukończenia innej misji o nazwie Władza dla ludu, w której wkładasz 3 bezpiecznik do domów ludzi. Dowiesz się, że ocalałych jest więcej.

Musisz odnaleźć niebieski dom blisko rzeki - został on umieszczony na wschód od miasta, tuż obok transportera. Przy zamkniętych drzwiach popatrz w lewo, a znajdziesz osobę z łódką. Wręcz kanister.