The Callisto Protocol i DLC - poradnik. Solucja, bronie, walka, uniki, znajdźki (dane), schematy, bossowie - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

The Callisto Protocol poradnik

The Callisto Protocol - Wieża: Cela, Serwerownia, Dwugłowy, Psychiatryk, Laboratorium, Europa, Alfa, Finał gry

Mateusz Wróbel | 28.06.2023, 22:21

The Callisto Protocol - Wieża: Cela, Serwerownia, Dwugłowy, Psychiatryk, Laboratorium, Europa, Alfa, Finał gry

Opis rozdziału fabularnego o nazwie Wieża w The Callisto Protocol.

Po niespodziewanym powrocie do celi pomów przez komunikator z dr. Mahler i wyjdź z celi. Następnie wejdź do pomieszczenia ochrony i NIE OTWIERAJ skrzynki, bo znajduje się w niej larwa.

The Callisto Protocol - Wieża: Cela, Serwerownia, Dwugłowy, Psychiatryk, Laboratorium, Europa, Alfa, Finał gry

Wejdź do serwerowni i zabij kolejnego dwugłowego - taktyka jest taka sama, jak poprzednio. Po starciu wyciągnij bezpiecznik i wróć do kuźni. Aktywuj drzwi po lewej stronie i przejdź do pomieszczenia nadzoru.

The Callisto Protocol - Wieża: Cela, Serwerownia, Dwugłowy, Psychiatryk, Laboratorium, Europa, Alfa, Finał gry

Idź korytarzem w lewo, obejrzyj hologram. Na jego końcu znajdziesz nagranie audio. Potem zabij wroga, który wypełznął z kraty i podejdź do skrzynki, która otworzy Ci kolejne drzwi. Przejdź przez pokój na blok psychiatryczny. Na korytarzu znajdziesz masę wrogów.

The Callisto Protocol - Wieża: Cela, Serwerownia, Dwugłowy, Psychiatryk, Laboratorium, Europa, Alfa, Finał gry

Zabij ich, a następnie zejdź schodami w dół. Tam znajdziesz kolejnych oponentów - także w kostnicy. Przejdź przez nią, a potem odbij w drzwi po prawej stronie, aby zejść po drabinie w dół.

The Callisto Protocol - Wieża: Cela, Serwerownia, Dwugłowy, Psychiatryk, Laboratorium, Europa, Alfa, Finał gry

Na niższym poziomie podejdź pod drzwi z lewej strony. Zabij wrogów, używając na nich broni - oficerowi musisz zniszczyć hełm, zanim będziesz w stanie wyrządzić mu krzywdę.

The Callisto Protocol - Wieża: Cela, Serwerownia, Dwugłowy, Psychiatryk, Laboratorium, Europa, Alfa, Finał gry

Potem odsuń kratę po prawej stronie, aby wejść do szybu wentylacyjnego. Gdy tylko z niego wyjdziesz, zabij niewidzialnego oponenta. Potem idź w prawo i zbierz bezpiecznik bramy oraz nagranie audio na schodach.

The Callisto Protocol - Wieża: Cela, Serwerownia, Dwugłowy, Psychiatryk, Laboratorium, Europa, Alfa, Finał gry

Z tymi przedmiotami wróć do drzwi po lewej stronie. Otwórz je przez skrzynkę i potem otwórz przejście do holu przed Tobą. Obok kuźni znajdziesz zastrzyk zdrowia. Gdy go zbierzesz, idź dalej. Nie otwieraj skrzyni z łupem, a zamiast tego wejdź pokoju badawczego.

The Callisto Protocol - Wieża: Cela, Serwerownia, Dwugłowy, Psychiatryk, Laboratorium, Europa, Alfa, Finał gry

Gdy wyjdziesz na korytarz, to zmierzysz się z dwugłowym i zwykłymi oponentami. Biegaj między pokojami i używaj łatwopalnych materiałów, aby zabić bossa. Ponadto zwykłych wrogów warto łapać i wrzucać do wiatraków. Po starciu wejdź do pomieszczenia z lewej strony. Tutaj także nie otwieraj skrzyni z łupem, bo znajduje się w niej larwa.

The Callisto Protocol - Wieża: Cela, Serwerownia, Dwugłowy, Psychiatryk, Laboratorium, Europa, Alfa, Finał gry

Kolejnym krokiem jest przejście przez drzwi, które odblokuje Mahler. Na prawo tuż za nimi znajduje się nagranie audio. Zbierz je i idź przed siebie do laboratorium. Po otwarciu kolejnych drzwi spotkasz Mahler, która "uleczy" Dani. Idź wspólnie z kompanką przez kolejne pomieszczenia laboratorium. Potem wejdź do windy, która zabierze Cię do serca wieży.

The Callisto Protocol - Wieża: Cela, Serwerownia, Dwugłowy, Psychiatryk, Laboratorium, Europa, Alfa, Finał gry

Po przejściu do kolejnego pomieszczenia podejdź do stołu z lewej strony, aby zebrać nagranie audio, ostatnią znajdźkę w grze. Potem idź dalej korytarzem i otwórz drzwi. Gdy dotrzesz do tych, w których jest ściana, odwróć się za siebie, aby znaleźć się w Europie. Idź przez ulicę do pozytywki, a potem obejrzyj scenkę, podczas której zostanie rozjaśnione sporo spraw. Po tym biegnij do kuźni - wydaj wszystkie kredyty, jakie masz, nawet na lekarstwa czy amunicję do broni. To ostatnia szansa na kupno czegokolwiek ze sklepu.

The Callisto Protocol - Wieża: Cela, Serwerownia, Dwugłowy, Psychiatryk, Laboratorium, Europa, Alfa, Finał gry

Potem przyszykuj się do walki z finałowymi bossami. Rozpoczniesz ją, przecinając skrzynkę przy szkle z prawej strony po minięciu drzwi. Obejrzyj scenkę, po której znowu zawalczysz z Ferrisem. Walka wygląda tak, jak poprzednio. Wykonuj przynajmniej 3 uniki (czasami wróg atakuje 4 czy 5 razy, więc patrz na jego ruchy), a potem wyprowadzaj kontrę w postaci 3 uderzeń. Powtórz tę czynność 4 razy, a kapitan zmieni się w przeogromnego mutanta.

The Callisto Protocol - Wieża: Cela, Serwerownia, Dwugłowy, Psychiatryk, Laboratorium, Europa, Alfa, Finał gry

Teraz przeznacz na niego wszystkie dostępne narzędzia. Strzelaj w niego z broni (najlepiej strzelby lub karabinu szturmowego) - staraj się celować w skorupę. Gdy wróg do Ciebie podbiegnie, to wykonuj uniki. Jeśli szykuje atak dystansowy, biegnij w lewo lub prawo (ew. je zablokuj, jeśli posiadasz odblokowaną odpowiednią zdolność), aby uniknąć trujących kulek zmierzających w Twoją stronę.

The Callisto Protocol - Wieża: Cela, Serwerownia, Dwugłowy, Psychiatryk, Laboratorium, Europa, Alfa, Finał gry

Uważaj także na czołgających się przeciwników. Zmutowana alfa przyzwie je przynajmniej 4 razy. Możesz strzelić w wybuchających oponentów wtedy, gdy będą blisko finałowego bossa, aby zadać mu dodatkowe obrażenia. Ponadto na arenie są także łatwopalne materiały, którymi zadasz najwięcej obrażeń przeciwnikowi. Finalnie go zabijesz. Po scence biegnij za Dani do kapsuł ratunkowych. Gdy do nich dotrzesz, obejrzyj ostatnie momenty.

Gratulacje, ukończyłeś The Callisto Protocol!

Źródło: własne

Komentarze (62)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

The Callisto Protocol - FABUŁA

cropper