The Quarry - poradnik. Porady, solucja, wybory, decyzje, konsekwencje, tarot, zakończenia, znajdźki, ścieżki - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

The Quarry Poradnik

The Quarry - Rozdział 7, przedmioty kolekcjonerskie i wybory

Mateusz Wróbel | 20.03, 11:02

The Quarry - Rozdział 7, przedmioty kolekcjonerskie i wybory

Szczegółowy opis przejścia siódmego rozdziału The Quarry.

Wszystkie najważniejsze decyzje (ścieżki) z tego rozdziału zostały opisane w zakładce "WYBORY I KONSEKWENCJE". Zachęcamy do skorzystania ze spisu treści.

Na dobry początek przejmiesz kontrolę nad Laurą, tym samym przenosząc się do akcji sprzed dwóch miesięcy. Zauważysz szeryfa i ciągniętego po ziemi przez niego Maxa. Możesz go zawołać, ale policjant i tak wrzuci go do celi obok. Potem rozpocznie się przesłuchanie, podczas którego możesz współpracować ze stróżem prawa lub być w stosunku niego agresywnym.

The Quarrry Rozdział 7 Przesłuchanie

  • Jeśli odpowiesz na zadawane pytania, będąc uległym, to policjant zacznie tracić cierpliwość, a Ty zauważysz, że należy on do rodziny Hackettów.
  • Jeśli będziesz gniewny i nie odpowiadał na pytania, to policjant spróbuje zachować cierpliwość, a Ty nie zauważysz, że należy on do rodziny Hackettów.

Finalnie zauważysz, że policjant należy do rodziny Hackettów. Gdy będzie Cię podnosił z krzesła, możesz spróbować go zaatakować.

The Quarry atak na policjanta rozdział 7

  • Jeśli nie zaatakujesz policjanta, to bez dodatkowych komplikacji przejdziesz do swojej celi.
  • Jeśli zaatakujesz policjanta, to zacznie Cię on nie lubić i powie, abyś już nigdy tego nie próbował, bo źle się to dla Ciebie skończy.

W kolejnej scenie przejdziesz w pobliże miejsca, w którym znajduje się Max. Porozmawiaj z nim - konwersacja będzie różnić się w zależności od tego, jak zachowałeś się w schronie burzowym w prologu.

  • Jeśli próbowałeś uratować Maxa, to będzie on martwił się o sytuację Laury w więzieniu.
  • Jeśli uciekłeś i nie spróbowałeś pomóc Maxowi, to nie zwróci on na Laurę szczególnej uwagi.

W obu przypadkach podejdzie policjant i da Maxowi ubranie. Podczas konwersacji dowiesz się, że masz nie rozmawiać ze swoim chłopakiem.

The Quarry Laura i Max policjant rozdział 7

  • Jeśli przeprosisz policjanta, to będzie on pełen podziwu, ponieważ nie spodziewał się takiej reakcji z Twojej strony.
  • Jeśli będziesz sarkastyczny wobec policjanta, to od razu pójdzie on do celi Maxa.

Hackett weźmie Maxa na przesłuchanie, a Ty przejmiesz kontrolę nad Laurą. Podejdź pod ścianę i zbadaj napisy, aby odblokować znajdźkę nabazgrany limeryk. Potem cofnij się pod kraty w celi, aby zdobyć kartę tarota świat. Teraz podejdź pod ścianę za łóżkiem (na lewo), a zbadasz jeden z wystających kamieni. Otworzysz go dopiero wtedy, gdy zbierzesz jeden z przedmiotów nad łóżkiem.

Po zbadaniu tych elementów odpali się kolejna scenka, podczas której pomówisz z szeryfem, a potem z Maxem. Rozmowa jest bardzo długa i nie masz tutaj dużego wpływu na jej przebieg aż do momentu nauki na studiach:

  • Jeśli znalazłeś list w samochodzie Maxa, to Laura o nim wspomni swojemu chłopakowi
  • Jeśli nie znalazłeś listu w samochodzie Maxa, to nie będzie on w nastroju i osobiście wyjawi, że nie dostał się na studia.

The Quarry Uczelnie Rozdział 7

W pierwszym przypadku zdecyduj, czy chcesz go przeprosić za grzebanie w jego rzeczach (wyrażając współczucie), czy też wymusisz na nim przeprosiny. Bycie empatycznym zostanie docenione przez Maxa, który jeszcze bardziej zaufa swojej dziewczynie. Jeśli natomiast nie znalazłeś listu, to cała ta rozmowa o uczelniach będzie bardziej smutna.

Potem Laura i Max zaczną łączyć kropki i przypominać sobie wcześniejsze wydarzenia. Chwilę później wrócisz do obecnych czasów, gdzie możesz być przyjazny w stosunku do Ryana lub agresywny:

  • Jeśli będziesz spokojny, to Dylan i Ryan z zainteresowaniem wysłuchają dalszej części historii.
  • Jeśli rozkażesz Ryanowi się zamknąć, to grzecznie to zrobi, a ty będziesz mógł kontynuować historię. Nie wpływa to jednak negatywnie na relacje Laury i Ryana.

Gdy wrócisz do opowieści, zdecyduj, czy chcesz spróbować przekabacić szeryfa na swoją stronę, czy spróbować uciec.

The Quarry Rozdzial 7 ucieczka szeryf

  • Jeśli dwukrotnie przyznasz, że lepiej go rozpracować, to obmyślisz z Maxem plan.
  • Jeśli uznasz, że lepiej uciec, to

Rozpracowanie szeryfa

Gdy szeryf wejdzie do celi, to wspólnie z Maxem spróbujecie z nim porozmawiać. Będąc zatroskanym i chcąc zaprzyjaźnić się z Hackettem, szeryf nie będzie przekonany co do słów wychowawców i od razu domyśli się, co planuje Laura. Nie będzie jednak na Ciebie zły.

Ucieczka

Gdy szeryf podejdzie i weźmie Maxa, ten go zaatakuje i wkurzy się na obu nastolatków. Ponadto wnerwi się na Laurę za to, że po raz kolejny chciała go oszukać.

W obu przypadkach akcja gry przeniesie się kolejne dni do przodu. Szeryf postanowi pokazać Laurze przemianę Maxa w bestię. Gdy w radiu ktoś się odezwie, możesz krzyknąć, ale nie ma to znaczenia oprócz tego, iż policjant uzna to za bardzo głupi ruch. Niezależnie od tego Laura zostanie ranna i będzie zmuszona usunąć swoje lewe oko. Potem otrzyma możliwość zwiedzenia posterunku policji.

Uwaga! Jeśli nie przeszukasz w tym momencie posterunku i nie znajdziesz pewnej strzykawki, to przygotuj się na śmierć Laury i Ryana w późniejszym czasie.

Wyjdź z celi i udaj się do głównej sali. Przechodząc między stołami, zdobędziesz kartę tarota rydwan

Karta tarota rydwan The Quarry Rozdział 7

Następnie zabierz wezwanie do zaprzestania, które znajduje się po prawej stronie na półce. Po wyjściu z cel idź na wprost schodami do góry (na lewo są kolejne drzwi). Teraz wejdź do biura Travisa, na które był najazd kamery. W środku leżą kartki na tablicy korkowej, a na biurku znajduje się także komputer, którego nie będziesz w stanie sprawdzić. Pozostaje Ci teraz udać się na piętro obiektu po schodach na lewo od stołów (pozostałe drzwi są zamknięte).

Na górze, w pierwszym pomieszczeniu od lewej, znajdziesz kartkę z życzeniami. Wejdź z nią w interakcję, a dowiesz się, w którym roku urodził się szeryf.

The Quarry Rozdział 7

Znając już hasło, nie wracaj od razu do biura. Sprawdź pozostałe dwa pomieszczenia. W środkowym znajdziesz osmoloną odznakę szeryfa (na pudełkach po prawej stronie od wejścia). Z kolei w ostatnim pokoju, w jednej z szafek po lewej stronie, leży strzykawka, którą musisz zdobyć, jeśli chcesz dotrzeć do najlepszego zakończenia.

Następnie zbadaj jeszcze kalendarz za Tobą, aby dowiedzieć się, którego dnia urodził się Travis. Teraz możesz wrócić do biura i odblokować komputer, odblokowując tym samym ostatnią znajdźkę w tym rozdziale: Podcast. Nie pozostało ci nic dodatkowego do roboty na posterunku oprócz schowania strzykawki za wystający kamień w celi - jeśli tego nie zrobisz, to szeryf znajdzie strzykawkę i nie będzie ci ufał. Potem idź do łóżka i połóż się spać. Następnego dnia obudzi cię szeryf.

The Quarry szeryf rozdział 7

Na pytanie, dlaczego nie uciekłeś, możesz odpowiedzieć szczerze lub z determinacją:

  • Będąc szczerym, szeryf będzie Cię podziwiał, twój upór i chęć niesienia pomocy.
  • Jeśli odpowiesz z determinacją, to szeryf będzie szanował Twoją decyzję.

Niezależnie od tego dojdzie do momentu znalezienia strzykawki przy przeszukiwaniu (jeśli jej nie schowałeś) lub opuszczenia celi przez szeryfa. W kolejnej scenie porozmawiasz z Travisem i zdecydujesz, czy spróbujesz wziąć mu broń:

The Quarry Policjant Broń Rozdział 7

  • Jeśli jej nie weźmiesz, to będziesz kontynuował rozmowę z policjantem i dowiesz się wiele ciekawych rzeczy.
  • Jeśli spróbujesz ją wziąć, to szeryf przestanie Ci ufać, a giwerę i tak zachowa. Uniemożliwi to dalszą rozmowę z policjantem.

Zamień kilka słów z Maxem, a potem wysłuchaj sceny z Chrisem. Jeśli złapiesz kubek, to usłyszysz większą część dialogu. Jeśli przegrasz sekwencję QTE, to Travis i Chris od razu przejdą do biura. Tak czy siak, Laura zawoła swojego chłopaka, a w kolejnej scenie spróbują zwabić do celi Travisa. Laura spróbuje wziąć jego broń lub użyć strzykawki:

Broń Travisa Rozdział 7 The Quarry

  • Jeśli wcześniej schowałeś strzykawkę, to użyj jej, aby uśpić policjanta i wyjść z więzienia (jeśli tego nie zrobisz, to potem masz szansę zabrać mu jeszcze pistolet).
  • Jeśli zabrałeś pistolet i wygrałeś sekwencję QTE, to wyjdziesz z celi bez szwanku i nie postrzelisz policjanta.
  • Jeśli zabrałeś pistolet i nie wygrałeś sekwencji QTE, a w dodatku postrzeliłeś policjanta, to także wyjdziesz z celi, ale w 9 rozdziale Laura i Ryan zginą.

Obejrzyj sceny, które będą różnić się w zależności od tego, co zrobiłeś przed chwilą. Jeśli go nie postrzeliłeś, ale również nie uśpiłeś, to dodatkowo możesz przeprosić policjanta za swoje zachowanie. Potem będziesz świadkiem zabierania amunicji i wrócisz do rzeczywistości, gdzie Laura zakończy opowieść. Nie masz już na nią wpływu oprócz tego, czy pokażesz towarzyszom ugryzienie:

Ugryzienie Laura The Quarry Rozdział 7

  • Jeśli to zrobisz, to Ryan odbierze Ci strzelbę.
  • Jeśli ukryjesz ugryzienie, to Ryan i tak zauważy ugryzienie, stanie się nieufny i zabierze Ci broń.

Następnie przeniesiesz się do miejsca, do którego zabrano Jacoba. Zostanie on zamknięty w celi. Po scenkach porozmawiaj z wiedźmą i wybierz jedną z dwóch dostępnych kart tarota. Rydwan pokaże Ci Dylana i Kaitlyn, a świat pułapkę zastawioną na Ryana i Laurę.

Źródło: Własne

Komentarze (25)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika
cropper