Elex 2 poradnik i solucja. Porady, misje, romanse, wybory, frakcje, zdolności, nauczyciele, mapa, towarzysze - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Elex 2

Elex 2 - Propaganda Baxtera, Kradzież dla Chudzielca

Mateusz Wróbel | 19.03.2022, 16:15

Elex 2 Propaganda Baxtera, Wulf, Kradzież dla Chudzielca

Opis zadania Propaganda Baxtera w Elex 2.

Elex 2 Wulf misja

Elex 2 Wulf

Blisko stanowisk handlowych (w tym Ivana) znajdziesz Wulfa, który poprosi Cię o rozmowę. Zapytaj, czy możesz się na coś przydać. NPC wręczy Ci ulotkę i gwóźdź. Możesz przeczytać ich opisy, a potem wybrać następujące kwestie dialogowe:

  • Gwóźdź wykonano w kuźni
  • Tył ulotki wygląda ciekawie]

Wulf zgodzi się z Twoimi uwagami i poprosi, abyś udał się do tutejszego kowala, Lasso. On odwiedzi w międzyczasie bar. Możesz też udać się do Chloe i pomówić z nią, a potem zdać relację Wulfowi stojącemu tuż przed barem. Idź do Lasse i zapytaj, czy to on stworzył takie gwoździe. Dowiesz się, że to jego dzieło, ale od dawna już ich nie tworzy. Wróć teraz znowu do zleceniodawcy stojącemu przy barze Chloe.

Elex 2 śledztwo Wulfa

Podsumuj zdobyte do tej pory informacje. Potem poczekaj, aż nastanie noc lub prześpij się, aby rozpocząć nocny patrol wraz ze zleceniodawcą. Idź za jeden z domów i pomów z mieszkańcem, a potem podsłuchaj dwóch Berserków siedzących za krzakami. Następnie idź do kuźni, gdzie znajdziesz kolejnego podejrzanego - możesz go pobić lub zapłacić, aby wyjawił Ci, co tutaj robi. Finalnie wróć do Wulfa i idźcie do tawerny. Tam się rozdzielicie i będziecie szukać na własną rękę informacji nt. Banitów.

Gdy będziesz zwiedzał Fort Berserków w pewnym momencie odezwie się do Chudzielec. Poprosi o spotkanie przy murach górnej dzielnicy. Pomów z nim, a potem (możesz nawet od razu, gdy skończysz pierwszą rozmowę), pomów z nim raz jeszcze i zdecyduj, czy chcesz dla niego pracować. Możesz także udać się do Wulfa przesiadującego w barze Chloe.

Elex 2 Chudzielec zdrajca

Od tego, jaką teraz podejmiesz decyzję, zależy nastawienie Szponów (współpracujących z Banitami) i Berserków (w tym Wulfa) do Twojej postaci. Warto poinformować Wulfa o swoim odkryciu, a potem podejść do Chudzielca i wyrazić chęć na dołączenie do organizacji, do której należy. Dzięki temu zbliżysz się do osób pociągających za sznurki. Najpierw jednak będziesz musiał ukraść pewien pierścień.

Elex 2 Chudzielec - Kradzież dla Chudzielca

Udaj się do znacznika znajdującego się blisko górnej dzielnicy. Skorzystaj z wcześniej pokazanego przejścia w murze, używając wcześniej zdobywany klucz Chudzielca przy ukrytym mechanizmie. Przedostaniesz się do sklepu płatnerza, który znajduje się przy ladzie. Musisz go unikać.

Elex 2 płatnerz chudzielec

Skorzystaj z opcji skradania i przejdź blisko pucharów. Przy tym na szufladzie znajduje się szukany przez Ciebie sygnet. Jak najszybciej zbierz go, gdy jeszcze sprzedawca Cię nie zauważy (albo zacznie ostrzegać), a potem wyjdź tym samym przejściem na zewnątrz. Wróć do Chudzielca (wcześniej zamykając drzwi, które wcześniej potajemnie otworzył za pomocą klucza kucharza), a wspólnie z nim udasz się do ważnego miejsca.

Zejdź do podziemi, a znajdziesz tam dwóch przedstawicieli Szponów. Pomów w pierwszej kolejności z Yasmą, której musisz oddać wcześniej zdobyty pierścień. Najlepiej będzie wyjawić jej prawdę nt. swojego śledztwa. Otrzymasz ulotki propagandowe, które musisz dostarczyć Wulfowi.

Elex 2 Wulf decyzja

Na sam koniec zdecyduj, czy chcesz trzymać stronę Banitów (podać zleceniodawcy nieprawdziwą lokalizację kryjówki) czy też Berserków mówiąc Wulffowi, że pod Fortem znajduje się kryjówka ich największych wrogów. Od tej decyzji zależy, jak będą na Ciebie patrzeć przedstawiciele obu ugrupowań. Tak czy siak, możesz wrócić do Fenrisa i poprosić o dostęp do górnej dzielnicy.

Źródło: własne

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści Poradnik aktualizowany

Powrót do poradnika

Elex 2 - ZADANIA OPCJONALNE: CARAKIS

cropper