Borderlands 3. Poradnik do gry - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Borderlands 3. Poradnik do gry

redakcja | 14.11.2019, 14:40

Crew Challenges

Borderlands 3 Dzienniki i skrytka Typhona​​​​​​​ (19)

Planeta - Pandora 2
Lokacja ​​​​​​- Konrad’s Hold​​​​​​​

Pierwszy dziennik znajduje się niedaleko przejścia do lokacji Devil's Razor. Ruszamy główną drogą w głąb mapy wzdłuż szyn, przechodzimy pod dwoma bramami i kierujemy się do łysego drzew rosnącego za niewielkim domkiem. Tam, przy krawędzi planszy, znajdziemy dziennik Typhona.

Borderlands 3 Radio Crimson​​​​​​​ (15)

Drugi dziennik znajduje się w centralnej części mapy. Wchodzimy do zniszczonego hangaru (za miejscem, gdzie walczyliśmy z celem Hammerlocka – Manvarkiem) i tuż obok wejścia po lewej zobaczymy cztery stojące koło siebie beczki.

Biorąc niewielki rozbieg, wskakujemy na platformę nad nimi, a następnie po beczkach wspinamy się na samą górę lokacji. Kierujemy się w lewo, do okna z widokiem na plac, z którego przyszliśmy. Tam znajdziemy drugi dziennik Typhona.

Ostatni dziennik znajdziemy po zejściu na niższy poziom hangaru, w którym znajduje się dziennik nr 2. Po zejściu przez zniszczoną rurę, wskoczeniu do szybu z zepsutą windą i wyjściu do tuneli z torami dziennik pojawi się wprost przed naszymi oczami.

Borderlands 3 Radio Crimson​​​​​​​ (15)

Skrytka Typhona znajduje się w jaskini za ostatnim dziennikiem, gdzie musieliśmy otworzyć przejście z rozkazu Tannis w misji Angels and Speed Demons. Pod wschodnią ścianą znajduje się kontener, do którego dostaniemy się od góry.