Borderlands 3. Poradnik do gry - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Borderlands 3. Poradnik do gry

Amara - drzewko Fist of the Elements (czerwone)

redakcja | 14.11.2019, 14:40

Amara - drzewko Fist of the Elements (czerwone)

Amara - drzewko Fist of the Elements (czerwone)

W nawiasach przy nazwach umiejętności została podana liczba rang, tj. punktów umiejętności, które możemy maksymalnie zainwestować w daną umiejętność. Warto zaznaczyć, że modyfikatory klasowe znalezione podczas gry są w stanie zwiększyć te rangi poza maksymalną granicę.

Umiejętność klasowa: Phasegrasp – przywołanie wielkiej ręki, która unieruchamia wroga i wystawia go na ataki (przeciwnicy, którzy nie mogą być złapani, otrzymują nieduże obrażenia).

Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 0

  • Anima (5): efekty żywiołów zadawane przez Amarę trwają dłużej i mają wydłużony czas działania. Efekty żywiołów jej umiejętności klasowej zadają zwiększone obrażenia.
  • Steady Hands (3): polepsza posługiwanie się bronią i zwiększa jej celność.
  • Infusion (5): przemienia część obrażeń zadawanych bronią w obrażenia od żywiołu przypisanego do umiejętności klasowej Amary.

Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 5

  • Tempest (5): zwiększa obrażenia od żywiołów zadawane przez Amarę. Obrażenia energetyczne są zwiększone w większym stopniu niż reszta.
  • Illuminated Fist (1): zwiększa obrażenia zadawane wręcz i część tych obrażeń zamienianych jest w obrażenia od żywiołu przypisanego do umiejętności klasowej Amary.
  • Wildfire (5): za każdym razem gdy Amara nakłada efekt żywiołu na przeciwnika, istnieje szansa, że ten efekt nałoży się na innych wrogów w pobliżu.

Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 10

  • Dread (1): zwiększa obrażenia zadawane bronią Amary przez kilka sekund po użyciu umiejętności klasowej Amary. Gdy jakikolwiek gracz zabije złapanego w ten sposób przeciwnika, trzymana broń tego gracza zostaje natychmiast przeładowana.

Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 15

  • Indiscriminate (3): pociski z broni Amary mają szansę odbić się rykoszetem i zadań obniżone obrażenia pobliskim wrogom. Szansa na taki rykoszet i wysokość obrażeń są zwiększone, jeśli wróg jest w danym momencie pod wpływem umiejętności klasowej lub perka z drzewka Mystical o nazwie Stillness of Mind.
  • Deep Well (1): zwiększa pojemność magazynków w broni zadającej obrażenia od żywiołów.
  • Catharsis (3): po nałożeniu efektu żywiołu na przeciwnika, gdy ten umrze, jego ciało eksploduje, a wszystkie efekty żywiołów, jakie zostały na niego nałożone, zostają przeniesione na innego przeciwnika.

Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 20

  • Sustainment (5): broń Amary zadająca obrażenia od żywiołów zyskuje właściwość wykradania życia przeciwnikom.
  • Conflux (5): Gdy Amara nałoży efekt żywiołu na przeciwnika, jest szansa, że zostanie nałożony na niego dodatkowy efekt od losowego żywiołu.

Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 25

  • Forceful Expression (1): broń Amary zadaje dodatkowe obrażenia od żywiołu przypisanego do jej umiejętności klasowej.

Perki:

  • Soulfire (wymaga 5 punktów): nadaje żywioł ognia umiejętnościom klasowym Amary.
  • The Eternal Fist (wymaga 10 punktów): po zabiciu przeciwnika uwięzionego przez umiejętność klasową Amary, kolejny wróg zostaje automatycznie unieruchomiony (do trzech kolejnych celów).
  • Allure (wymaga 10 punktów): umiejętność klasowa Amary przyciąga innych wrogów do miejsca unieruchomionego celu.
  • Ties That Bind (wymaga 15 punktów): przeciwnicy w pobliżu wroga unieruchomionego przez umiejętność klasową Amary zostają połączeni i część obrażeń zadanych któremuś z nich jest otrzymywana przez resztę.
  • Fist Over Matter (wymaga 20 punktów): po użyciu umiejętności klasowej na przeciwniku, pojawiają się ogromne pięści, które atakują pobliski obszar, raniąc wrogów.
Źródło: własne

Komentarze (17)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Misje poboczne

Crew Challenges 

cropper