Kosmodrom w Destiny miał być początkowo 10 razy większy
O tym, że przed premierą zostało pocięte wiemy nie od dziś. Niektórzy mogą zastanawiać się jaką skalę pierwotnie miał tytuł Bungie oferować. Dwóch pracowników firmy trochę nas nakierowało przyznając, że w pierwszych wersjach gry Kosmodrom miał być nawet 10 razy większy niż w finalnej wersji.
Przyznał to designer w Bungie - Rob Adams, który razem z innym pracownikiem firmy nagrali ponad godzinny materiał o tytule Ride Along - Cosmodrome w którym pokazywali wspomnianą w tytule lokalizację.
W okolicach 59 minuty Adams przyznał:
Nasza pierwotna wizja była nawet 10-krotnie większa niż to, co znalazło się w grze. Musieliśmy wyciąć wiele rzeczy z gry.
Jednym z powodów miała być chęć większej integracji graczy:
Skończyło się tym, że zmniejszaliśmy lokację za każdym razem. Robiliśmy to tak długo, aż uznaliśmy, że gracze będą często na siebie trafiać, a zwiedzając Cosmodrome nie będą czuć się samotni i opuszczeni.
Adams przyznał później, że jego marzeniem jest stworzenie znacznie większych lokacji, gdzie pojawi się więcej graczy. I może to osiągnie w kolejnych odsłonach, w których Bungie lepiej dopasuje silnik pod PS4 i Xboksa One. A może po prostu - porzuci wsparcie dla PS3, które hamuje w każdym calu.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Destiny.