Paweł Musiolik Paweł Musiolik 16.02.2015 17:45
Kosmodrom w Destiny miał być początkowo 10 razy większy
1465V

Kosmodrom w Destiny miał być początkowo 10 razy większy

O tym, że Destiny (PS4) przed premierą zostało pocięte wiemy nie od dziś. Niektórzy mogą zastanawiać się jaką skalę pierwotnie miał tytuł Bungie oferować. Dwóch pracowników firmy trochę nas nakierowało przyznając, że w pierwszych wersjach gry Kosmodrom miał być nawet 10 razy większy niż w finalnej wersji.

Przyznał to designer w Bungie - Rob Adams, który razem z innym pracownikiem firmy nagrali ponad godzinny materiał o tytule Ride Along - Cosmodrome w którym pokazywali wspomnianą w tytule lokalizację.

W okolicach 59 minuty Adams przyznał:

Nasza pierwotna wizja była nawet 10-krotnie większa niż to, co znalazło się w grze. Musieliśmy wyciąć wiele rzeczy z gry.

Jednym z powodów miała być chęć większej integracji graczy:

Skończyło się tym, że zmniejszaliśmy lokację za każdym razem. Robiliśmy to tak długo, aż uznaliśmy, że gracze będą często na siebie trafiać, a zwiedzając Cosmodrome nie będą czuć się samotni i opuszczeni.

Adams przyznał później, że jego marzeniem jest stworzenie znacznie większych lokacji, gdzie pojawi się więcej graczy. I może to osiągnie w kolejnych odsłonach, w których Bungie lepiej dopasuje silnik pod PS4 i Xboksa One. A może po prostu - porzuci wsparcie dla PS3, które hamuje Destiny (PS4) w każdym calu.

Źródło: http://gamespresso.com/2015/02/15/destinys-cosmodrome-was-supposed-to-be-5-to-10-times-bigger/

Tagi: Bungie destiny playstation 3 playstation 4