Poprawek jest całkiem sporo i dotyczą one różnych aspektów gry. Nerfa dostała między innymi najmocniejsza broń w grze. Bungie zlikwidowało też kolejną" jaskinię skarbów", czyli miejscówkę pozwalającą na szybkie zdobycie dużej ilości przedmiotów. Tym razem chodzi o tę w lokacji Rocket yard.
Klasy:
-
Titan
– Unbreakable: Naprawiono błąd, który powodował, że perk dawał więcej zwinności niż miał dawać -
Warlock
– Brimstone: Perk może być teraz aktywowany gdy gracz znajduje się w powietrzu.
Bronie:
-
Ogólnie
– Naprawiono błędy pojawiające się przy szybkiej zmianie broni. -
Auto Rifles
– Bazowe obrażenia zredukowane o 2 %
– Zredukowany bonus za trafienie w głowę z 1,50 na 1,25
– Stabilność zmniejszona od 4% do 17 % (w zależności od wartości statystyk) -
Hand Cannons
– Podniesiono celność, gdy jesteśmy w powietrzu -
Scout Rifles
– Bazowe obrażenia podniesione o 6%
– Obrażenie przeciwko graczom podniesione od 6% do 25% (w zależności od poziomu)
– Poprawiono namierzanie celu i poddano zmianie odrzut broni -
Shotguns
– Zmniejszono bazowe obrażenia na maksymalnym dystansie o 20%
– Shot Package - perk ma teraz zdecydowanie szersze pole rażenia
– The Rangefinder and Shot Package - perki się teraz wykluczają
Bronie egzotyczne:
-
Vex Mythoclast
– Bazowe obrażenie zredukowane o 34%
– Podniesiono bonus za strzał w głowę z 1,25 do 1,50 -
Pocket Infinity
– Enhanced Battery - Perk został teraz zastąpiony Speed Reload perkiem
Perki:
- Metal Detector: Naprawiono błąd, który nie dostarczał dodatkowej amunicji
- Lightweight: Naprawiono błąd, który dawał dodatkową zręczność, nawet gdy broń była schowana.
Aktywności:
-
Strikes
– Nagrody Engram z tych aktywności pojawią się w podsumowaniu po misji -
Raid – Vault of Glass
– Walka z Templarem
— Siedzenie na kolumnach snajperskich nie będzie już teraz bezpieczne
— Relic jest teraz usuwany i respawnuje się gdy jego posiadacz opuści strefę rozgrywki
Miejsca:
- The Fallen wycofali się ze swojej lokacji w Rocket Yard, by przedyskutować nowy plan przejęcia