Driveclub z szybkimi autami i równie szybkim czasem ładowania się tras
posiada niezwykle szczegółową, cieszącą oko oprawę graficzną. Grom wyścigowym, które mogą pochwalić się trasami złożonymi, dynamicznymi, o tak wysokim poziomie detali, często towarzyszą długie czasy wczytywania się wyścigów. Nie będzie to jednak przypadłość, z którą borykać miałaby się produkcja studia Evolution.
Jak donosi serwis DualShockers, który grę miał okazję przetestować podczas targów Gamescom w Kolonii, większość tras ładuje się w czasie nie dłuższym niż dziesięć sekund, co jest wynikiem naprawdę przyzwoitym.
Pomimo wielu problemów, jakie dyrektor kreatywny Paul Rustchynsky i jego zespół napotkali podczas procesu produkcyjnego, wygląda na to, że ostatecznie Driveclub będzie tytułem godnym uwagi każdego fana pięknych samochodów i dużych prędkości.
Gra do sprzedaży trafi w Europie 8 października tego roku i jest produktem ekskluzywnym dla konsoli PlayStation 4.