Śródziemie: Cień Mordoru w ogniu pytań i z nowymi fragmentami rozgrywki

Gry
951V
Śródziemie: Cień Mordoru w ogniu pytań i z nowymi fragmentami rozgrywki
Mateusz Greloch | 26.05.2014, 08:47

to jedna z tych produkcji, które z każdym kolejnym materiałem wideo coraz bardziej sprawia, że mam ochotę sprawdzić ją na premierze. Sprawdzone uniwersum, znane motywy muzyczne, nowe wątki, system Nemezis oraz niczym nieskrępowana sieczka z wieloma umiejętnościami to tylko niektóre z argumentów.

PlayStation Access zdołało usiąść z Michaelem De Platerem, dyrektorem kreatywnym projektu  i wypytać go o pewne systemy obecne w grze. Ramy czasowe nakreślą zakres czasowy na okres pomiędzy historią przedstawioną w Hobbicie i tą, którą przedstawiła trylogia Władcy Pierścieni.

Dalsza część tekstu pod wideo

Najciekawszą opcją w prowadzoną w  jest system Nemezis, który wprowadza pamięć jednostek - wróg okaleczony w jednej bitwie może nas sobie zapamiętać, więc kiedy ponownie go spotkamy, gniew weźmie górę i przeciwnik ruszy prosto na nas i z nienawiścią w oczach będzie chciał jak najszybciej nas zabić. Nemezis może również objawiać się w innych aspektach niż tylko pamięć i gniew, ale więcej o nim dowiemy się z przyszłych materiałów.

Źródło: PlayStation Access

Komentarze (24)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper