Krwawe screeny z Rise of Nightmares

Gry
2669V
Krwawe screeny z Rise of Nightmares
Bartosz Dawidowski | 02.08.2011, 12:37

Rise of Nightmares jest ważnym tytułem dla rozwoju Kinecta. Gra ma pokazać bowiem, że w grach akcji FPP przeznaczonych dla detektora ruchu Microsoftu, nie trzeba koniecznie podpierać się koncepcją mobilności "na szynach" – gracz sam może decydować o kierunku przemieszczania w lokacjach.

Rise of Nightmares jest ważnym tytułem dla rozwoju Kinecta. Gra ma pokazać bowiem, że w grach akcji FPP przeznaczonych dla detektora ruchu Microsoftu, nie trzeba koniecznie podpierać się koncepcją mobilności "na szynach" – gracz sam może decydować o kierunku przemieszczania w lokacjach.xxxxx



Gameplay z Rise of Nightmares mogliśmy obejrzeć pod koniec lipca. Narzekaliście wtedy na kiepską grafikę. I rzeczywiście – screeny potwierdzają, że geometria obiektów jest słabiutka, a tekstury powtarzają się zbyt często i mają niską rozdzielczość. Gra wyróżnia się jednak tym, czym powinna - ekstremalną przemocą. Czy to jednak wystarczająca zachęta do zakupienia tej pozycji?

Dalsza część tekstu pod wideo
Źródło: własne

Komentarze (73)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper