Paweł Musiolik Paweł Musiolik 05.03.2014 10:11
Rocksteady zdradza dlaczego powstało Batman: Arkham Origins
1113V

Rocksteady zdradza dlaczego powstało Batman: Arkham Origins

Oczywiście poza odpowiedziami "dla kasy" i "bo wydawca kazał" jest jeszcze jedna, w którą jesteśmy w stanie uwierzyć. Po sukcesie Batman: Arkham City™ (PS3) Rocksteady miało znacznie lepszą pozycję w negocjacjach z wydawcą i udało się wynegocjować pewną umowę partnerską, dzięki której nikt w kolejny projekt nie będzie się wtrącał i nikogo nie będą poganiać. Co w zamian? Właśnie Batman™: Arkham Origins (PS3).

Pracownicy studia tak opisują rozmowy z wydawcą:

Dla nas ważna była zgoda. Chcieliśmy zrobić grę kręcącą się wokół Batmobila. Poszliśmy do Warnera i przedstawiliśmy im naszą prośbę - "Pozwólcie nam zrobić ten tytuł. Nie zrobimy go szybko, będzie to trudne i bardzo kosztowne".

Warner się zgodził wiedząc, że siedzą na żyle złota. Dlatego uznano, że trzy lata przerwy będą zbyt długie i tak narodził się pomysł wydania Batman™: Arkham Origins (PS3) nad którym pracowała ekipa Warner Bros. pod nadzorem Rocksteady, które udzieliło kodu, a także pilnowało wszystkiego, jednak nie wtrącając się w to co robi inna ekipa.

Powiedzieliśmy im "Róbcie grę jaką chcecie. Nie chcemy na Was wpływać w jakikolwiek sposób". Chcieliśmy by popisali się kreatywnością, nie mieliśmy zamiaru niczym sterować - byliśmy bardzo zajęci naszym projektem.

Arkham Origins spotkało się z umiarkowanie dobrym przyjęciem. Jedni uważają ten tytuł za najlepszy w całej do tej pory wydanej trylogii. Inni go krytykują za mnóstwo niedoróbek.

Źródło: http://www.gameinformer.com/

Tagi: batman: arkham origins rocksteady studios Warner Bros. Interactive