Call of Duty: Ghosts - lista perków i jak [owe multiplayerowe wspomagacze postaci] działają
Gry
2505V
![Call of Duty: Ghosts - lista perków i jak [owe multiplayerowe wspomagacze postaci] działają](https://pliki.ppe.pl/storage/6b3bb5bdc176c1a4ce23/6b3bb5bdc176c1a4ce23.jpg)
PS4
PS3
Infinity Ward wyjaśniło na swojej stronie jak działają perki oraz przedstawiło ich listę. Przetłumaczyliśmy dla Was reguły i kategorie z przykładowym oddziaływanie na grę każdej z nich.
Wybór Perków
Dalsza część tekstu pod wideo
Każdy z 35 dostepnych perków ma swoją wagę punktową, od 1 do 5. Standardowo postać gracza ograniczy się do 8 punktów wydawanych na perki, do łącznej sumy 12 punktów, w zależności od wyboru wyposażenia.

Figurka MINIX Harry Potter Hermiona Granger
-2.99 zł
Kup teraz
57 zł

Fotel HUZARO Force 2.5 Czarno-czerwony
0 zł
Kup teraz
325.38 zł

Kontroler 8BITDO Zero 2 Turkusowy
0 zł
Kup teraz
89 zł

Fotel COBRA WS8153 RGB + BT głośniki Biały
0 zł
Kup teraz
499 zł
W dodatku do " czysto perkowych" 8 punktów, pojedynczy punkt jest przydzielony do Pirmary Weapon, Secondary oraz dodatków typu Lethal oraz Tactical. Rezygnując z któregokolwiek elementu wyposażenia zyskujemy dodatkowy punkt, co pozwala na rozpoczęcie rundy z perkami o koszcie 12 punktów, lecz zostaniemy jedynie z nożem. Decyzja należy do gracza.
System odblokowywania perków
Istnieją dwa sposoby na odblokowanie perków. Każdy z nich jest oznaczony poziomem doświadczenia oraz kosztem Squad Point (punktów drużynowych). Wraz z dobiciem odpowiedniego poziomu otrzymujemy dany perk, lecz dla niecierpliwych istnieje możliwość wcześniejszego odblokowania wydając wspomniane Squad Points.

Kategorie Perków (z przykładami)
Każdy perk należy do jednej z siedmiu różnych kategorii. Łączenie różnych z nich pozwala dopasować postać do własnego stylu gry.
- Szybkość (Speed) - szybsze przeładowanie i poruszanie się podczas celowania
- Władanie bronią (Handling) - przełądowanie w biegu, większa celność strzałów z biodra
- Skrytobójca (Stealth) - zabójstwo bez ujawniana pozycji zabitego, odporność na namierzanie
- Percepcja (Awarness) - dostrzeganie materiałów wybuchowych i taktycznych gadżetów przeciwnika
- Odporność (Resistance) - redukcja "kołysania się" celownika, zwiększona odporność na wybuchy
- Wyposażenie (Equipment) - dodatkowy sprzęt typu tactical, bonusowy dodatek do broni
- Elitarne (Elite) - granie z losowymi perkami, zaznaczanie na radarze przeciwników po zabójstwie