Jakie mogło być Star Wars 1313 - w sieci pojawiły się fragmenty fabuły oraz wspaniałe rysunki koncepcyjne

Gry
2104V
Jakie mogło być Star Wars 1313 - w sieci pojawiły się fragmenty fabuły oraz wspaniałe rysunki koncepcyjne
Paweł Musiolik | 26.09.2013, 10:51

Star Wars 1313 jako jedna z nielicznych produkcji ostatnich lat, oparta na licencji Gwiezdnych Wojen nie zapowiadała się na maksimum średniaka. Lucas Arts postanowiło nie silić się na kolejne przygody Jedi, zamiast tego wcielać mieliśmy się w łowcę nagród, a tytułowe 1313 to najgorsza część Coruscant w której można żyć. Niestety, Disney skasował ten tytuł i jedyne co nam teraz pozostaje, to ubolewanie na tle nowych informacji i materiałów.Star Wars 1313 jako jedna z nielicznych produkcji ostatnich lat, oparta na licencji Gwiezdnych Wojen nie zapowiadała się na maksimum średniaka. Lucas Arts postanowiło nie silić się na kolejne przygody Jedi, zamiast tego wcielać mieliśmy się w łowcę nagród, a tytułowe 1313 to najgorsza część Coruscant w której można żyć. Niestety, Disney skasował ten tytuł i jedyne co nam teraz pozostaje, to ubolewanie na tle nowych informacji i materiałów.

Serwis IGN opublikował nowe informacje na temat fabuły Star Wars 1313, a także rysunki koncepcyjne, które miały posłużyć jako baza pod lokacje, które odwiedzilibyśmy w grze. Zanim je wam pokażemy, wpierw pozwolimy zapoznać się z informacjami na temat historii. Całość powstała po tym, jak redaktor IGN zobaczył 15 minut materiału, który miał być pokazany na tegorocznym E3. Określił go jako coś niesamowitego i zapierającego dech w piersiach.


  • Star Wars 1313 rozpoczynać miało się od prologu na Tattooine. Różni łowcy nagród mieli pracować dla wielu zleceniodawców i bez zaskoczenia - Boba Fett pracował dla Jabby the Hutta. Na początku gry poznalibyśmy młodego Fetta, na długo przed tym zanim przywdział zbroję mandaloriańską.

  • Star Wars 1313 miało mieć miejsce fabularnie między nową a starą trylogią Gwiezdnych Wojen. Zbroja Fetta wraz z postępami miałaby przypominać coraz bardziej znaną nam z filmów.

  • Coruscant miało być niesamowicie przedstawione w każdym detalu. Strukturalnie miasto miało składać się z różnego złomu.

  • Według źródła, Fett zawitać miał także na poziom 1314, rzadko odwiedzane slumsy spowite ciemnością od dawna. Część fabuły miała mieć miejsce na tym poziomie z racji zlecenia w tym miejscu.

  • Głównym punktem pokazanego dema był pościg Boby Fetta za Tradoshanem przez rynek na poziomie 1313. Pościg odbywał się przez różne sklepy, wliczając w to rzeźnika u którego wisiały wypatroszone Tauntany. Mafijne rodziny na poziomie 1313 używały ich by szmuglować rzeczy na inne planety. To miało być jednym z głównych wątków gry.

  • Razem z Fettem walczyć miał android, pełniący rolę jego pomocnika.

Dalsza część tekstu pod wideo

No i wspomniana galeria.

Źródło: własne

Komentarze (11)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper