Guerrilla Games kontynuuje opowieść o trybie multiplayer w Killzone: Shadow Fall
Jakiś czas temu opublikowaliśmy pierwszą część zmian i nowości jakie pojawią się w trybie dla wielu graczy, który dostępny będzie razem z Killzone: Shadow Fall na premierę PlayStation 4. Dzisiaj pojawiła się część druga informacji ujawnionych przez holenderskie studio. Czego jeszcze możemy spodziewać się po multi?Jakiś czas temu opublikowaliśmy pierwszą część zmian i nowości jakie pojawią się w trybie dla wielu graczy, który dostępny będzie razem z Killzone: Shadow Fall na premierę PlayStation 4. Dzisiaj pojawiła się część druga informacji ujawnionych przez holenderskie studio. Czego jeszcze możemy spodziewać się po multi?
- System progresu nie będzie oparty na zdobywaniu doświadczenia, a na wykonywaniu odpowiednich wyzwań, których znajdzie się w grze 1500. Wykonanie wyzwania poskutkuje przyznaniem punktu do naszej rangi oraz ewentualnej nagrody w postaci nowych umiejętności, nowych gadżetów czy ulepszenia dla broni.
- System "honorów bojowych" aktywny będzie jedynie na czas danej rozgrywki. Po wyjściu z trybu dla wielu graczy - wszystko co osiągniemy będzie kasowane. Guerrilla doda także opcję wyłączenia tej opcji przy tworzeniu własnej gry.
- Każda z broni będzie podatna na maksymalnie dwie modyfikacje, które oczywiście będą się różnić zależnie od karabinu. W niektórych zamontujemy bagnet, w innych - podwiesimy granatnik. Każda z broni opierać będzie się na umiejętnościach gracza. Nie będzie karabinu bez odrzutu czy z automatycznym namierzaniem.
- Tarcze i ich użytkowanie. Po aktywacji, będzie można je deaktywować ręcznie jeśli nie będziemy mieli potrzeby korzystania z niej, a z drugiej strony - przeciwnik będzie mógł z łatwością zniszczyć ją przy pomocy granatów EMP. Oczywiście opcja tarcz energetycznych będzie mogła zostać wyłączona we własnej grze.
- Specjalny system po zwycięstwie, gdzie trójka najlepszych graczy z ekipy zwycięzców i trójka najgorszych z przegranych spotka się na koniec rundy. Jeden gracz będzie mógł wybrać specjalny ruch celebrujący wygraną, a jeśli mu się nie uda - przeciwnik będzie miał szansę na kontrę.
- Strefa Wojny jako tryb będzie miała własne leaderboardy, niezależnie czy mówimy o oficjalnej grze udostępnionej przez Guerrilla, czy o własnej grze zrobionej dla znajomych.
- W grze dostępne będą także boty zarówno w trybie offline jak i online, ale tylko i wyłącznie gdy sami będziemy zakładać grę w trybie Strefa Wojny. W trybie online będziemy mogli wykonywać wyzwania, w trybie offline - nie.
- Guerrilla zrezygnowało z plecaków odrzutowych i egzoszkieletów, przynajmniej na start. Być może później pojawią się w DLC, jednak na start gra ma być równa dla wszystkich.
I jak wam się to podoba?