Paweł Musiolik Paweł Musiolik 25.07.2013 07:38
Dragon Age: Inquisition nie popełni błędów dwóch poprzednich części
298V

Dragon Age: Inquisition nie popełni błędów dwóch poprzednich części

Jeśli ostatnie strzępki informacji na temat Dragon Age: Inquisition nie zaspokoiły waszej ciekawości, to śpieszymy z kolejnymi informacjami, które oczywiście pochodzą także z PAX Australia. W tym przypadku źródłem jest serwis Eurogamer, którego redaktor obecny był na panelu prowadzonym przez Camerona Lee.
Jeśli ostatnie strzępki informacji na temat Dragon Age: Inquisition nie zaspokoiły waszej ciekawości, to śpieszymy z kolejnymi informacjami, które oczywiście pochodzą także z PAX Australia. W tym przypadku źródłem jest serwis Eurogamer, którego redaktor obecny był na panelu prowadzonym przez Camerona Lee.

Jedną z chyba najważniejszych informacji, która w przypadku Dragon Age 2 była największą bolączką gry jest  podejście do recyklingu lokacji. W Dragon Age: Inquisition obiecane mamy kompletny brak tego zjawiska. Lokacje mają być unikatowe i ze swoją charakterystyką. System walki połączy ze sobą najlepsze  rzeczy z dwóch poprzednich gier - taktyczne opcje z DA: Origins, a także dynamiczne poruszanie się postaciami w trakcie walki wprost z Dragon Age 2.

O tym, że opcje dialogowe zostaną znacząco rozbudowane już was informowaliśmy. Teraz do tego dołożono informację o tym, że bohater nie będzie niemową i to pozwolić ma na zbudowanie z nim więzi. Osoby grające na PC-cie ponadto będą mogły skorzystać z zapisów poprzednich gier, w których to wybory będą miały wpływ na historię w Inquisition. Niestety - nie wiemy jak rozwiązane zostanie to na konsoli. I czy w ogóle jakkolwiek będzie to zrobione.

Tagi: BioWare dragon age: inquisition Electronic Arts playstation 4