Battlefield 4 - 64 graczy i 60 FPS na konsolach nowej generacji

Nie da się ukryć, że emocje, które wzbudza Battlefield 4 dotyczą głównie trybu wieloosobowego. Mogliśmy zobaczyć rozgrywkę w wersji alfa - lecz dziś czas na kilka odważnych zapewnień wprost od twórców. Czy w końcu na konsole zawita nowa jakość Battlefielda? Na to wygląda!Nie da się ukryć, że emocje, które wzbudza Battlefield 4 dotyczą głównie trybu wieloosobowego. Mogliśmy zobaczyć rozgrywkę w wersji alfa - lecz dziś czas na kilka odważnych zapewnień wprost od twórców. Czy w końcu na konsole zawita nowa jakość Battlefielda? Na to wygląda!
Patrick Bach ze studia DICE, rozmawiał z portalem Eurogamer. Jak mówi:
Robimy bardzo skomplikowaną produkcję z wieloma częściami składowymi. Musieliśmy zadecydować - TAK! To wszystko będzie działać w 60 FPS. Każdy inny element jest drugoplanowy. Wiemy, że 64 graczy na mapie oraz destrukcja to świetna sprawa. Co, jeśli uda nam się zrobić rzecz, której byliście świadkami od dłuższego czasu w przypadku wersji gry na PC? Taki jest nasz cel.




Jak wspomina, wersja PC to "pełne doświadczenie" związane z Battlefieldem. Jednakże DICE chce osiągnąć taki sam efekt wśród platform next-genowych, czyli PS4 oraz Xbox One. Jak wspomina, rozgrywka na tych konsolach będzie na zupełnie nowym poziomie w porównaniu do tego, co widzieliśmy wcześniej.
Gracze konsolowi zobaczą poziom chaosu, którego do tej pory nie doświadczyli. Rozgrywki 12 vs 12 są ciekawe. Lecz 32 vs 32 - wtedy zaczyna się prawdziwa gra. To jest doświadczenie, które zawsze chcieliśmy przekazać na konsolach bez poświęcania innych fundamentów składających się na markę Battlefield.
Cóż - trzymam za słowo. 60 FPS, 64 graczy... jestem na tak!