Fani Saints Row i Metro nie mają się o co martwić
Wczoraj dowiedzieliśmy się, że na "rozbiorach THQ" najlepiej wyszła firma Koch Media, która zagarnęła nie tylko prawa do marki Metro, lecz również studio Volition wraz z marką Saints Row. Wydawca przekonuje, że fani nie mają się o co martwić.Wczoraj dowiedzieliśmy się, że na "rozbiorach THQ" najlepiej wyszła firma Koch Media, która zagarnęła nie tylko prawa do marki Metro, lecz również studio Volition wraz z marką Saints Row. Wydawca przekonuje, że fani nie mają się o co martwić.
Jak można wyczytać w jego oficjalnym oświadczeniu:
Koch Media z radością wita kolejne, rewelacyjne marki w swoim portfolio. Mając na koncie ponad 200 gier wydanych na całym świecie na liczących się platformach oraz słynnymi markami, które odnoszą sukcesy - takimi jak Dead Island - Deep Silver ma okazję idealnie wpasować te marki w nową generację interaktywnej rozrywki.
Głos w sprawie zabrał także Menno van der Bil:
Jesteśmy podekscytowani, że dzięki nam te tytuły mają przed sobą świetlaną przyszłość.
Trzymamy kciuki za nowego wydawcę i liczymy, że podejdzie do sprawy z należytą pieczołowitością. Co dalej? Premiera Metro: Last Light wydaje się być niezagrożona, a Volition może sobie już w spokoju dłubać nad Saints Row 4.