Paweł Musiolik Paweł Musiolik 03.01.2013 10:26
Znamy pierwsze szczegóły na temat trybu multiplayer w Tomb Raider
252V

Znamy pierwsze szczegóły na temat trybu multiplayer w Tomb Raider

Na oficjalnym forum Tomb Raidera jedna z użytkowniczek przepisała najważniejsze informacje z Oficjalnego Magazynu Xbox w którym pojawiły się pierwsze, potwierdzone informacje na temat trybu dla wielu graczy w produkcji Crystal Dynamics. Jak już wiecie, za multi odpowiadać będzie Eidos Montreal, które dołoży najwyższych starań by wszystko tworzyło zgraną całość...
Na oficjalnym forum Tomb Raidera jedna z użytkowniczek przepisała najważniejsze informacje z Oficjalnego Magazynu Xbox w którym pojawiły się pierwsze, potwierdzone informacje na temat trybu dla wielu graczy w produkcji Crystal Dynamics. Jak już wiecie, za multi odpowiadać będzie Eidos Montreal, które dołoży najwyższych starań by wszystko tworzyło zgraną całość...

Jednak mimo tych zapewnień gracze są nieufni gdyż ciężko sobie wyobrazić ten tytuł z trybem dla wielu graczy. Ale dajmy szansę Eidosowi i zobaczmy, co nam przyszykują:

  • Twórcy domyślają się, że gracze podchodzą do zmian z wielką obawą. Jednak mimo to uważają, że po zagraniu w całość - powinny one zniknąć gdyż wszystko jest na swoim miejscu.

  • W grze pojawi się tryb Team Deathmatch, Rescue oraz coś co aktualnie nazywane jest Cry for Help.

  • W Team Deathmatch pojedynki będą toczyć się w zasadzie "best of three", czyli wygrywa drużyna, która z trzech pojedynków wygra dwa.

  • Oddział Lary będzie funkcjonował jako rozbitkowie, a polować na nich będą Szabrownicy.

  • Mapy nie są zbyt rozległe i naszpikowane zostały pułapkami oraz nagłymi zwrotami akcji.

  • W trybie Rescue rozbitkowie będą musieli zebrać odpowiednią ilość medykamentów i dostarczyć je pozostałym w bazie rozbitkom.

  • W trybie Cry for Help gracz prawdopodobnie będzie zmuszony do mocnego zbierania zasobów by przetrwać.

  • Otrzymamy ogromny wybór postaci gdzie każda będzie miała inne statystyki i sprzęt.

  • Podział wyposażenia będzie następujący: główna broń/łuk, broń pomocnicza, granat i coś w rodzaju czekana jako broń bliskiego kontaktu.

  • Zdobyte doświadczenie będzie można przeznaczyć na ulepszanie statystyk i kupienie nowych postaci.

  • W multiplayerze nie było Lary Croft, ale można było grać tymi samymi zawodnikami w jednej drużynie.


Dodatkowo pojawiło się parę nowych informacji jeśli chodzi o tryb dla jednego gracza.

  • Niektóre z akcji zostały przyspieszone.

  • Guardians of Light pozwoliło uczynić Tomb Raidera lepszą grą.

  • Gra będzie podążała schematami starszych odsłon.

  • Łuk pozwoli nam na odciąganie uwagi przeciwników.

  • Jeszcze więcej QTE.

Tagi: Crystal Dynamics Eidos Montreal square enix Tomb Raider