chomikdrake@gmail.com [email protected] 23.09.2012 10:00
Dead or Alive 5 w pigułce!
900V

Dead or Alive 5 w pigułce!

Sporo par falujących piersi, najróżniejsze style walki, widowiskowe potyczki na arenie i jeszcze więcej par falujących piersi - tak właśnie określiłbym serię bijatyk Dead or Alive. Jak zapowiada się jej piąta odsłona?
Sporo par falujących piersi, najróżniejsze style walki, widowiskowe potyczki na arenie i jeszcze więcej par falujących piersi - tak właśnie określiłbym serię bijatyk Dead or Alive. Jak zapowiada się jej piąta odsłona?

Nadchodzi Dead or Alive 5. Co wiemy?




-->  Gra jest ponownie tworzona przez studio Team Ninja. Jeżeli ktoś nie kojarzy serii (cycki + bijatyka, serio tego nie znasz?) ale studio brzmi znajomo, to dlatego, że drugą znaną serią (i praktycznie jedyną inną) jest Ninja Gaiden.

--> Od ostatniej dużej odsłony minęło niemało czasu, bo aż siedem lat. Yosuke Hayashi zapewniał graczy w dziennikach developerskich, że ekipa przez ten czas dojrzała i zebrała mnóstwo postanowień i deklaracji dotyczących nowego dzieła.

--> Twórcy zapewniają, że wiele elementów gry zostało poddanych usprawnieniom, m.in. oprawa wizualna. Uwagę przywiązano również do animacji i ruchów postaci, a także odpowiadającym im zachowaniom.

--> Kohei Shibata (Project Manager) bez bicia przyznaje się do tego, że żadnym wymiataczem w mordobiciach nie jest, ale mimo to oczywiście lubi w nie pograć, dlatego chce, aby gra była przystępna dla "zielonych", i żeby osoby niezaznajomione z mechaniką gry mogły z niej czerpać przyjemność.

--> Jednym z flagowych elementów serii jest duża destrukcja i dynamika otoczenia - nie inaczej będzie tym razem. Sceneria i miejsce akcji będą się mogły często zmieniać - a to padnie jakaś ściana, zawali się podłoga, gdzieś tam w tle przeleci helikopter. Ponadto, jak to ujęli twórcy, postacie mają "współistnieć" z planszami, na których się znajdują, a nie, jak dotychczas, być jedynie na nich osadzone.



--> W poprzednich odsłonach gry postaciom brakowało emocji na twarzach - teraz ma się to zmienić. Zapewnienia jednak swoją drogą, a prawda pozostaje po środku. Co prawda podczas walk zdarzy nam się np. zauważyć wymalowane na twarzy zawodnika skupienie, jednak mimika postaci w przerywnikach filmowych trybu Story wygląda słabo. Na pewno będzie to jeden z najbardziej dociekliwie sprawdzanych elementów gry przez recenzentów (do zobaczenia na materiale poniżej).

--> Wprowadzono nowy sposób wyprowadzania ciosów, a mianowicie...stojąc na rękach!

--> Tytuł nie prezentował się na przedpremierowych materiałach na doskonały technicznie, ponieważ można było zauważyć czasem przenikające kończyny. Pozostaje wierzyć w to, że autorzy naprawili wszystkie błędy do czasu oddania gry do tłoczni.

--> W nowej odsłonie Dead or Alive nie zabraknie gości i nowych postaci. Przywitamy takie nowe twarze, jak Mila, RigGen Fu, Akira oraz Pai Chan.

--> Na kawałek fabuły tradycyjnie również znalazło się miejsce, zatem jeżeli chcecie prześledzić mniej więcej powiązania pomiędzy postaciami, to zapraszam tutaj.


Dead or Alive 5 - Mila and Tina cutscene przez allgamesbeta2

--> Jako, że Dead or Alive ta gra mlekiem i kobiecymi wdziękami płynąca, w edycji kolekcjonerskiej otrzymamy seksowne i skąpe ubranka dla naszych fighterek. Jeżeli ktoś się stęsknił za uwodzicielskimi paniami z gry, to małą galerię możecie znaleźć w tym miejscu.

--> Przy okazji zaprezentowania nowej postaci (Mili), zaprezentowano kawałek trybu Story. Mimika nie zachwyca, a co gorsza na promującym grę materiale zawarto... długi loading. Nie wróży to najlepiej technicznej stronie gry, jednak fani na pewno trzymają kciuki za każdy aspekt gry.

--> Panowie z ESRB już dawno podali nam dokładny opis tego, jaką treść zawiera nowa odsłona DoA. Oto cytat:
Większość zawodniczek ubrana jest w stroje odsłaniające sporo nagiego ciała; ich piersi czasami podskakują podczas walki. Niektóre kostiumy bikini (składające się z wąskich pasków) ledwo zakrywają ich ciała, eksponując piersi/pośladki; w grze pojawia się zawodniczka ubrana w lateksowy strój, osłaniający sutki i genitalia. Niektóre kwestie obfitują w seksualne odniesienia ("Koniec gry wstępnej", "Daj mi przyjemność").

--> Team Ninja przyznało, że zawsze były problemy z tym, żeby poprawnie zbalansować ciosy zadawane przez fighterów, jednocześnie zapewniając, że zostało temu poświęcone sporo uwagi, a postaci będzie można rozróżnić na takie, które wyprowadzają złożone, śmiercionośne kombosy, oraz takie, które z nich raczej nie korzystają, na rzecz pojedynczych, szybkich ciosów.

--> Kondycję marki sprawdzimy już niedługo, bo 28 września.

PROGNOZA PS3SITE


Tagi: dead or alive 5 Team Ninja tecmo koei w pigułce