Cory Davis: "Multiplayer w Spec Ops: The Line to tragedia"

Cory Davis jest głównym projektantem Spec Ops: The Line, za które odpowiada Yager Developement. Ktoś może pomyśleć, że krytykuje własną pracę, ale tryb dla wielu graczy tworzyło Darkside Studios, które robiło to, bo 2K naciskało na jego obecność, mimo tego, że Yager nie chciało mieć z tym nic wspólnego...Cory Davis jest głównym projektantem Spec Ops: The Line, za które odpowiada Yager Developement. Ktoś może pomyśleć, że krytykuje własną pracę, ale tryb dla wielu graczy tworzyło Darkside Studios, które robiło to, bo 2K naciskało na jego obecność, mimo tego, że Yager nie chciało mieć z tym nic wspólnego...
Wydawca był bardzo zdeterminowany. Pozycja multiplayer widniała na liście prognoz finansowych i to było nasze być albo nie być. 2K nie zastanawiało się jak multiplayer wpłynie na odbiór Spec Ops: The Line, on miał po prostu w grze się znaleźć. Robota Darkside Studios to marna kopia Call of Duty z widokiem z trzeciej osoby. To totalne gówno, które nie powinno pojawić się w grze. Nikt nie gra w ten tryb, co mnie nie dziwi, bo to jest zwykła doczepka pod naszą grę.




Jednak całościowo, Davis chwali współpracę z 2K:
Mieli odwagę zainwestować w nasz projekt podczas gdy inni nawet nie chcieli na niego spojrzeć, a co dopiero w niego wejść.
Oby tylko nie poszła informacja o śmierci Yager...