Paweł Musiolik Paweł Musiolik 24.05.2012 12:15
Capcom chce skrócić cykl developingu swoich gier
217V

Capcom chce skrócić cykl developingu swoich gier

Capcom ostro zabiera się do pracy na koniec tej generacji. Firma jest wielce niezadowolona, że kolejne odsłony markowych gier, które są wręcz wizytówka serii - gracze muszą czekać tak długo. Na przykładzie DmC: Devil May Cry podano, że  potrzeba było pięciu lat, co jest wynikiem wręcz okropnym...
Capcom ostro zabiera się do pracy na koniec tej generacji. Firma jest wielce niezadowolona, że kolejne odsłony markowych gier, które są wręcz wizytówka serii - gracze muszą czekać tak długo. Na przykładzie DmC: Devil May Cry podano, że  potrzeba było pięciu lat, co jest wynikiem wręcz okropnym...

Na ten temat wypowiedział się CEO Capcomu - Kenzo Tsujimoto:
Chcemy zredukować czas potrzebny na wykonanie najważniejszych tytułów ze zwyczajowych trzech/czterech lat do dwu-i-pół roku. Przyspieszenie procesu powstawania gier zwiększy koszta i wymusi na nas dodatkowe zatrudnienia, ale tworzenie wartościowych produktów to jedyna droga Capcomu ku przetrwaniu w ekspansywnych działaniach zachodnich studiów.

Na DmC: Devil May Cry musieliśmy czekać aż pięć lat, co było spowodowane wyborem zewnętrznego studia które zajęło by się grą. Ale naszym niezmiennym celem jest zmniejszenie tego czasu, tak by nie było jak w przypadku Lost Planet 3 i Resident Evil 6 na które trzeba czekać ponad 3 lata.

Lepsze gry, więcej pracowników. Same plusy. A teraz drogi Capcomie, poproszę o Onimushę.

Tagi: Capcom dmc devil may cry japonia lost planet 3 resident evil 6