vergil vergil 09.05.2012 12:15
UE4 celuje w niezapowiedziane platformy
221V

UE4 celuje w niezapowiedziane platformy

W wywiadzie udzielonym serwisowi Gamasutra, Tim Sweeney stara się dać nam do zrozumienia, iż Unreal Engine 4 powstaje z myślą o konsolach nowej generacji. Wszak żadna z nich (no, poza Nintendo Wii U) nie została jeszcze zapowiedziana...
W wywiadzie udzielonym serwisowi Gamasutra, Tim Sweeney stara się dać nam do zrozumienia, iż Unreal Engine 4 powstaje z myślą o konsolach nowej generacji. Wszak żadna z nich (no, poza Nintendo Wii U) nie została jeszcze zapowiedziana...
Zaczęliśmy od pokazywania tej technologii za zamkniętymi drzwiami - to część naszej bardzo wczesnej kampanii marketingowej. Przeszliśmy przez to samo z Unreal Engine 3 w 2003 i w 2004 roku. W pewnym momencie pojawią się publiczne ogłoszenia i od tej chwili deweloperzy zaczną pokazywać swoje gry, jednakże jest na to za wcześnie. Celujemy bardzo wysoko, a platformy na które przeznaczony jest nasz silnik nie zostały jeszcze nawet zapowiedziane.

Czyżby zatem konsola Nintendo w dalszym ciągu miała pozostać w tyle w technologicznym wyścigu zbrojeń?

Tagi: