L.A. Noire rozpoczęło żywot na PS3

To żadna tajemnica - projekt ogłoszono jako exclusive na PS3, aby w 2008 r. dodać Xboksa 360. Team Bondi zdradziło jednak, że to PS3 było wiodącą platformą dla L.A. Noire, z której portowano grę na sprzęt Microsoftu. I to samo radzą innym...
To żadna tajemnica - projekt ogłoszono jako exclusive na PS3, aby w 2008 r. dodać Xboksa 360. Team Bondi zdradziło jednak, że to PS3 było wiodącą platformą dla L.A. Noire, z której portowano grę na sprzęt Microsoftu. I to samo radzą innym...




"Ten projekt powstawał najpierw na PlayStation 3 i myślę, że tak robi większość. Odkryliśmy, że tworzący najpierw na X360, a potem próbujący przenieść to na PS3, mają z tym duże problemy. Myślę, że jest ich znacznie mniej gdy robi się to w drugą stronę. Słychać opinie, że trzeba włożyć dużo pracy w wersję PS3, ale potem uruchomienie na X360 jest szybkie, pozostaje tylko praca nad poprawą framerate"
- stwierdził szef studia Brendan McNammara w wywiadzie dla 1UP. Swego czasu był głową studia Soho tworzącego gry głównie na konsole PlayStation, co także wiele wyjaśnia w tej kwestii:
"To była oczywista decyzja [port z PS3 na X360 - przyp. Butchera]. Zawsze byliśmy - oprócz Psygnosis, pracującego tylko dla Sony - studiem multiplatformowym. Ale przez 10 lat przy Sony byliśmy studiem wewnętrznym. Znaliśmy PS2 i PS3 bardzo dobrze i dla nas to była zmiana. Ale Rockstar zrobiło już tego wiele".
Oczywiście nie należy oczekiwać jakichkolwiek różnic jakościowych pomiędzy obiema wersjami gry. Poza koniecznością wymiany płytek na konsoli Microsoftu.