Seria Final Fantasy jak Call of Duty?

Wywiady z twórcami gier zawsze pozwalają nam się dowiedzieć ciekawych rzeczy. Podobnie jest w przypadku wywiadu przeprowadzonego przez serwis GameReactor z Yoshinorim Kitase na temat Final Fantasy XIII-2...Wywiady z twórcami gier zawsze pozwalają nam się dowiedzieć ciekawych rzeczy. Podobnie jest w przypadku wywiadu przeprowadzonego przez serwis GameReactor z Yoshinorim Kitase na temat Final Fantasy XIII-2...
Pomijając już dziesiątki pytań dotyczące gry, na które znamy odpowiedź, padła interesująca odpowiedź na temat przyszłości serii i cyklu wydawania:
Final Fantasy XIII było naszym pierwszym dużym tytułem na konsole obecnej generacji. Uważamy, że tworzenie gry trwało zdecydowanie za długo. Jeśli popatrzymy na największe zachodnie gry jak Battlefield, Call of Duty czy Assassin's Creed, to widzimy, że wydawane są one w okresie roku, półtora. Także my powinniśmy podążyć tą ścieżką, gdyż pozwala to utrzymać zainteresowanie graczy naszym tytułem.
Dlatego ciesze się, że stworzenia FF XIII-2 zajęło nam tylko 18 miesięcy, gdyż developing FF XIII dał nam ostro w kość.




Podzielacie zdanie Kitase, czy raczej wolicie by gra była tworzona dłużej, lecz z większą pieczołowitością?