McNamara: „Tylko Rockstar było wystarczająco odważne, by podjąć ryzyko wydania L.A. Noire”

ze studia Team Bondi w niespełna trzy miesiące po premierze L.A. Noire przyznał, że istniało spore ryzyko wydania gry z pogranicza kilku różnych gatunków. Rockstar widział jednak potencjał w tej nietuzinkowej produkcji i postanowił zostać jej wydawcą.Brendan McNamara ze studia Team Bondi w niespełna trzy miesiące po premierze L.A. Noire przyznał, że istniało spore ryzyko wydania gry z pogranicza kilku różnych gatunków. Rockstar widział jednak potencjał w tej nietuzinkowej produkcji i postanowił zostać jej wydawcą.
Oddajmy głos szefowi studia Team Bondi:
Tylko Rockstar był wystarczająco odważny, by podjąć ryzyko wydania tak odmiennej gry. Uważali, że ludzie docenią tego typu produkcję, pomimo tego, że inne firmy uznawały to za naprawdę spore ryzyko. Jednak jak się teraz okazuje, inwestycja okazała się opłacalna.




Fakt, ryzyko istniało, jednak L.A. Noire pomimo swojej odmienności jest produkcją jedyną w swoim rodzaju, której powinien dać szansę każdy fan elektronicznej rozrywki.
Źródło: VG24/7 – McNamara: Rockstar were “brave enough to take the risk” with L.A. Noire