600,000 mięsnych ludków biega już na świecie

Platformówka z hardkorowym poziomem trudności z udziałem ociekającego krwią, kawałka mięsa znalazła już ponad pół miliona nabywców! Twórcy świętują, ale też nie kryją swojego niezadowolenia wobec współpracy z Microsoftem...
Platformówka z hardkorowym poziomem trudności z udziałem ociekającego krwią, kawałka mięsa znalazła już ponad pół miliona nabywców! Twórcy świętują, ale też nie kryją swojego niezadowolenia wobec współpracy z Microsoftem...




Okazuje się, że Team Meat miało obiecane od Microsoftu, że premiera SMB odbędzie się jako jedyna w daną środę, a gra będzie dodatkowo rekomendowana na rynku Xbox LIVE Arcade. Rekomendacja owszem była, ale dopiero na czwartej pozycji wśród listy "polecanych". Microsoft tłumaczył, że gra jest zbyt przestarzała i nie przyciąga tak oka jak wydany w tamtym okresie Comic Jumper czy też Hydrophobia, ale jeśli będzie dobrze się sprzedawać to z pewnością awansuje. Co więcej, w ostatniej chwili w przedział czasowy, w którym miał zadebiutować Super Meat Boy wcisnięto nieoczekiwanie Costume Quest. SMB miało zatem silną konkurencję, ale jak widać dobre gry - wybronią się same. Mimo tego, że "mięso" schodziło jak świeże bułeczki - gra i tak nie awansowała na liście. Dlaczego? To zapewne pozostanie słodką tajemnicą Microsoftu (czyżby nie potrafili przyznać się do błędu?) Tak czy siak Microsoftowi należy się "kop w dupę, albo łup w łeb" za brak wiary w powodzenie tego retro platformera. Duet deweloperski postanowił zakończyć na razie współpracę z twórcami Xboksa i po cichu przymierza się do przeniesienia swojego projektu na... 3DS-a!