"EA napierało na wydanie Dragon Age 2"

Inon Zur, kompozytor muzyki do Fallouta 3 oraz dwóch części Dragon Age, przyznał, że praca nad nowym dziełem BioWare była o tyle wyjątkowa, że EA mocno pospieszało swoich pracowników...
Inon Zur, kompozytor muzyki do Fallouta 3 oraz dwóch części Dragon Age, przyznał, że praca nad nowym dziełem BioWare była o tyle wyjątkowa, że EA mocno pospieszało swoich pracowników...
W wywiadzie dla IGN-u Inon Zur przyznał, że EA chciało pójść za ciosem i jak najszybciej zebrać owoce popularności pierwszej części Dragon Age. Deweloperzy i sam kompozytor pracowali pod wyjątkowo mocną presją wydawcy.
"Wiem, że w grze znajduje się jeszcze kilka bugów, które wymagają naprawy. W przeciwieństwie do innych tytułów od BioWare tutaj mieliśmy do czynienia z przyspieszoną robotą. EA naprawdę mocno chciało wykorzystać finansowo sukces Dragon Age: Początku, więc było naprawdę duże parcie na wydanie gry już teraz" - powiedział kompozytor muzyki do Dragon Age 2
Kompozytor opowiedział przy okazji, jak wyglądała jego współpraca z BioWare:
"W istocie grałem w Dragon Age 2 w czasie pisania ścieżki dźwiękowej do gry. Posiadam X360 debug, a BioWare wysyłało mi kod z grą w kolejnych fazach rozwojowych. Nie implementowałem jednak muzyki bezpośrednio do gry - to wykonało już samo BioWare. Dzięki temu, że przysyłali mi kod z grą mogłem śledzić to, co robił deweloper i ewentualnie komentować ich poczynania".
Wokół premiery Dragon Age 2 narosło wiele kontrowersji. Z jednej strony mamy recenzentów, którzy podniecają się nową propozycją BioWare, a z drugiej - graczy, którzy bezlitośnie krytykują najnowsze dokonanie twórców Baldur's Gate. Jak jest z tym tytułem naprawdę? W 164 numerze PSX Extreme poświęciliśmy próbie odpowiedzenia na to pytanie całe cztery strony (magazyn pojawi się w sprzedaży ok. 21 marca).