THQ o sprzedaży głośnych gier i zyskach

Gry
728V
THQ o sprzedaży głośnych gier i zyskach
Bartosz Dawidowski | 11.03.2011, 09:32
PS3 X360 SNES

Zastanawialiście się, w jakiej ilości muszą sprzedawać się dzisiaj wysokobudżetowe projekty, by koszty związane z marketingiem i produkcją, zostały w pełni pokryte? Paul Pucino z THQ odpowiedział na to ciekawe pytanie.

Zastanawialiście się, w jakiej ilości muszą sprzedawać się dzisiaj wysokobudżetowe projekty, by koszty związane z marketingiem i produkcją, zostały w pełni pokryte? Paul Pucino z THQ odpowiedział na to ciekawe pytanie.xxxxx



Według osoby wyznaczającej finansowy kurs w THQ nowa, wysokobudżetowa gra, musi się sprzedaż w ilości 2 milionów egzemplarzy, tak by zwróciły się koszty produkcji.

"Trzeba sprzedać ok. 2 miliony kopii gry, takiej jak Homefront, by inwestycja zaczęła się zwracać (...) Czasami nie można myśleć jednak o krótkoterminowych zyskach, tylko o położeniu fundamentów pod nową markę" - powiedział Paul Pucino, podczas spotkania THQ z inwestorami.

Według przybliżonych szacunków 1,5 miliona kopii Homefront powędrowało do sklepów detalicznych na całym świecie. Wygląda na to, że THQ świadome jest, że sprzedaż gry Kaos Studios nie pokryje w pełni poniesionych kosztów produkcji i marketingu. Wydawca nastawia się jednak na długoterminowe wyniki i dalsze rozwijanie marki Homefront.

 

Dalsza część tekstu pod wideo
Źródło: własne

Komentarze (13)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper