Nagrody GDC 2011 rozdane!

Gwoździem programu na Game Developers Conference jest nagrodzenie tytułów, które w sposób szczególny wyróżniły się w zeszłym roku. Znalezienie się w gronie laureatów tego głosowania jest nie lada zaszczytem - w końcu decydują tutaj ludzie bezpośrednio zaangażowani w tworzenie gier.
Gwoździem programu na Game Developers Conference jest nagrodzenie tytułów, które w sposób szczególny wyróżniły się w zeszłym roku. Znalezienie się w gronie laureatów tego głosowania jest nie lada zaszczytem - w końcu decydują tutaj ludzie bezpośrednio zaangażowani w tworzenie gier.
Ponad 500 deweloperów i osób związanych z branżą oddało swoje głosy na GDC 2011. Znamy już tytuły, które zebrały najwięcej pochwał na kalifornijskiej imprezie. Wyniki głosowania przedstawiamy poniżej.
Najlepszy game design 2010 roku:
Red Dead Redemption (Rockstar San Diego)
Największa innowacja 2010 roku:
Minecraft (Mojang)
Najlepsza technologia 2010 roku:
Red Dead Redemption (Rockstar San Diego)
Najlepsza gra na handhelda w 2010 roku:
Cut the Rope (ZeptoLab)
Najlepsza oprawa audio w 2010 roku:
Red Dead Redemption (Rockstar San Diego)
Najlepsza gra w dystrybucji cyfrowej, w 2010 roku:
Minecraft (Mojang)
Najlepszy scenariusz/dialogi w 2010 roku:
Mass Effect 2 (BioWare)
Najlepszy debiutujący tytuł 2010 roku:




Minecraft (Mojang)
Najlepsza oprawa wizualna 2010 roku:
Limbo (Playdead)
Gra roku 2010:
Red Dead Redemption (Rockstar San Diego)
Pewnie wielu z Was zastanawia się w tej chwili, czym do licha jest Minecraft? To sandboksowy tytuł dostępny wyłącznie na PC (program został napisany w Javie). Zobaczcie jak przedstawia się gameplay w tym projekcie.