Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 10.09.2018 08:13
Metro Exodus będzie ogromną i długą grą. Wydawca ma problem ze zmieszczeniem gry na płytę
2435V

Metro Exodus będzie ogromną i długą grą. Wydawca ma problem ze zmieszczeniem gry na płytę

Wielki, zniszczony i przesiąknięty mutantami świat z Metro Exodus zwiedzimy już na początku przyszłego roku. Twórcy dbają teraz o ostatnie poprawki, jednak wydawca potwierdził skalę projektu i sympatycy poprzednich odsłon mogą zacierać rączki.

Metro Exodus trafi na PlayStation 4, Xboksa One i komputery osobiste 22 lutego. Produkcja zostanie rozszerzona przez fabularne dodatki, które zapewnią wiele godzin wciągającej, pełnej akcji rozgrywki fabularnej najwyższej jakości!”.

Metro Exodus otrzyma fabularne DLC. Poprzednia odsłona serii za darmo dla preorderowców na Xbox Live

Możecie mieć jednocześnie pewność, że podstawka nie zawiedzie fanów wielkich produkcji. W sprawie gry wypowiedział się Huw Beynon z Deep Silver, który przygotowuje fanów Dmitrija Głuchowskiego na wielką historię – ukończenie Metro 2033 i Metro Last Light zajmowało łącznie około 20-25 godzin, a Metro Exodus ma zaoferować przygodę o podobnej długości jak dwie poprzednie gry z serii.

Twórcy wrzucą teraz graczy do dużych otwartych i terenów, których skala może nas zaskoczyć – na jedną z ogromnych miejscówek z Metro Exodus moglibyśmy zmieścić niemal wszystkie lokacje z Metro 2033 i Metro Last Light. Wcześniej zespół potwierdził trwającą podróż – w najnowszej przygodzie będziemy podróżować pociągiem po czterech wielkich mapach i każdy zaoferuje nam innych przeciwników, bronie, zadania do wykonania, a nawet różne pory roku. Metro 2033 i Metro Last Light zajmowały po 12GB, a teraz deweloperzy mają problem ze zmieszczeniem twórczości na jedną płytkę Blu-ray.

Nie musicie się jednocześnie obawiać o nudne zadania typu „idź, zbierz, oddaj”. Zespół odpowiedzialny za misję postanowił zintegrować wszystkie działania w bardzo naturalny sposób, więc nie będziemy świadkami stereotypowych questów, na które łatwo natrafić w grach z otwartymi światami.

4A Games spędziło sporo czasu, by mieć pewność, że Metro Exodus zapewni zdrową równowagę pomiędzy otwartą a liniową rozgrywką – na początku studio postawiło wyłącznie na open-world, ale ten pomysł się nie sprawdził, więc autorzy zdecydowali się zmienić przygodę, ale następnie przesadzili w drugą stronę. Dopiero po wymagającej pracy udało się przygotować tytuł, który ma zaskoczyć sympatyków:

„Dzięki przygotowanej formule znaleźliśmy sposób, by zawrzeć historię i progresję w tak otwartych obszarach, które są bardzo dobrze zdefiniowane.”

Źródło: https://wccftech.com/metro-exodus-length-two-games-combined/

Tagi: