„LawBreakers największą klapą 2017 roku”. Gra pochłonęła miliony

Cliff Bleszinski nie może zaliczyć ostatnich lat do najbardziej udanych. Twórca spędził wiele miesięcy na rozwoju LawBreakers, które nie zdołało przetrwać w walce z Overwatch. Produkcja to jedna z największych porażek tej generacji.
W maju miałem okazję informować o końcu Boss Key Productions. Studio nie miało okazji do zaprezentowania swojego potencjału, ponieważ LawBreakers zostało pogrążone przez konkurencje i umarło w bólach.




W sprawie gry postanowił wypowiedzieć się Vlad Coho, czyli były wiceprezes ds. marketingu w Nexon, który zatytułował swoje przemówienie wymownym: „LawBreakers: Jak rozwaliłem miliony na marketingu największej klapy 2017 roku.”
Pewnie nie bez powodu mężczyzna jest już byłym pracownikiem Nexonu, ponieważ południowokoreański producent MMORPG zainwestował ogromną gotówkę w projekt Cliffa Bleszinskiego.
Mężczyzna poświęcił grze swoje wystąpienie podczas konferencji DevGAMM, na której wymieniał błędy podjęte przez Boss Key Productions oraz Nexon. Obie firmy zawiodły i w rezultacie LawBreakers nie osiągnęło oczekiwanego sukcesu. Wypowiedź Coho jest ciekawa, ponieważ dotychczas Nexon próbował tuszować problem strzelanki Cliffa B i w oficjalnych wypowiedziach oraz nawet raportach nie pojawiały się konkrety dotyczące gry.