Rainbow Six: Siege w końcu z ulepszeniami dla Xbox One X i PlayStation 4 Pro. Nowa zawartość w tym tygodniu

Gry
1085V
Rainbow Six: Siege w końcu z ulepszeniami dla Xbox One X i PlayStation 4 Pro. Nowa zawartość w tym tygodniu
Wojciech Gruszczyk | 05.06.2018, 16:36

Ubisoft postanowił przedstawić wszystkie szczegóły dotyczące nowej zawartości zmierzającej do Rainbow Six: Siege. Gracze mogą liczyć na między innymi kolejnych operatorów, wprowadzenie do gry pięknej lokacji, czy też sporo pozytywnych zmian w rozgrywce.

Drugi sezon w trzecim roku wsparcie Rainbow Six: Siege zadebiutuje już w najbliższy czwartek. W tym dniu gracze pobiorą rozszerzenie zatytułowane Para Bellum, które zawiera włoskich operatorów oraz kolejną lokację.

Dalsza część tekstu pod wideo

Rainbow Six: Siege Para Bellum na pełnej prezentacji. Ubisoft pokazuje zawartość

Jeśli posiadacie Przepustkę Sezonową do Rainbow Six: Siege, to jeszcze w tym tygodniu zapoznacie się z dwójką najlepszych operatorów G.I.S.: Maestro oraz Alibi. Specjaliści będą przez siedem dni dostępni wyłącznie dla graczy, którzy zainwestowali w Season Pass.

Do gry trafi również nowa mapa, zestaw elitarny do Thatchera, twórcy zdecydowali się na rozbudowę miejscówki Klub, zajęli się balansem operatorów (zmiany w Echo), wprowadzono system Pick and Ban, zmiany w punktacji, dodano kamerę kuloodporną, czy też przygotowano narzędzie obserwacyjne, poprawiono czat głosowy i w końcu produkcja otrzyma wsparcie dla Xboksa One X i PlayStation 4 Pro.

Tak ostatnią nowość zapowiadają deweloperzy:

„Podnieśliśmy rozdzielczość do 1728p na Xbox One X oraz 1440p na PlayStation4 Pro, zachowując pięćdziesięcioprocentowe skalowanie renderowania (identyczny poziom, jak wcześniej). Obecnie pracujemy nad dynamicznym zwiększaniem skalowania renderowania, gdy pozwala na to prędkość działania gry. Dzięki temu uzyskamy lepszą jakość renderowania w nieskomplikowanych scenach, utrzymując stałą prędkość 60 klatek na sekundę dzięki dynamicznemu dostosowywaniu renderowania. Nie mamy jeszcze daty wprowadzenia tego dodatkowego, dynamicznego skalowania renderingu.”

Twórcy zajęli się również usunięciem błędów w przypadku rozgrywki, operatorów, lokacji oraz  wrażeń użytkownika. Wszystkie wprowadzone zmiany znajdziecie w tym miejscu.

Źródło: Informacja prasowa

Komentarze (11)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper