Shadows Die Twice to bardziej krwawy Bloodborne? Grube przecieki przed prezentacją
Jedną z gwiazd tegorocznego E3 będzie podobno Shadows Die Twice. Nowy tytuł From Software ma błyszczeć w Los Angeles, a najnowszy przeciek pozwala przygotowywać się na kolejną wymagającą produkcję.
Świat nadal czeka na wielką prezentację nowej pozycji From Software. W ubiegłym roku otrzymaliśmy wyłącznie małą zajawkę, która choć rozbudziła oczekiwania, to jednak najwyższy czas na potężne konkrety.
Shadows Die Twice to podobno nie Bloodborne 2. Gra ma trafić nie tylko na PlayStation 4
Nie są to oczywiście potwierdzone informacje, jednak Shadows Die Twice ma zostać szczegółowo pokazane na tegorocznym E3. Najnowszy przeciek zapowiada rozgrywkę oraz atmosferę podobną do tej znanej z serii Dark Souls, jednak gra ma zaoferować mniej korytarzowych lokacji, ponieważ twórcy podobno tym razem postawili na bardziej otwarty świat. Ta zmiana jest powiązana również z samą historią, która w nowej produkcji ma posiadać bardziej bezpośredni charakter.
Twórcy inspirowali się Bloodborne oraz starym tytułem From Software z czasów PlayStation 2 – Kuon. Gameplay nie odbiegnie znacząco od znanych przyjemności, ale same zmagania będą bardziej brutalniejsze. Pod względem walki Shadows Die Twice stawia na unikalne ciosy broni, specjalne style posługiwania się orężem, brak tarcz, blokowanie ciosów za pomocą przykładowo miecza, a postacie mogą korzystać z unikalnych ruchów, magii oraz umiejętności pasywnych. Pewnym urozmaiceniem będzie odcinanie głów, czy też kończyn oponentom.
Opowieść ma tym razem zaprowadzić graczy do starożytnej Japonii, która została opanowana przez tajemniczych i bestialskich kultystów. Sekta ma bez najmniejszych skrupułów eksperymentować na ludziach, a nawet składać ich w ofierze. Przedstawiciele obawiają się nadejścia końca świata i nie mają problemów z porzucaniem swoich mutantów, którzy biegają po świecie, a my będziemy musieli się nimi zająć. Kultyści mają działać już od setek lat, jednak najwidoczniej nie wszyscy wierzą w koncepcję poświęcania bezbronnych, ponieważ to właśnie jeden z sekciarzy ma na początku historii uratować głównego bohatera – mężczyzna jest bliski śmierci, ale zostaje uleczony, a w miejscu ramienia otrzyma wielofunkcyjne urządzenie. Proteza ma pomóc w przykładowo dostaniu się do niedostępnych miejsc.
Przez sporą część gry mamy biegać po obszarach wiejskich, jednak From Software opracowuje również sporej wielkości miasto, które zaoferuje bardziej otwartą strukturę… Choć jednocześnie twórcy nie zapomnieli o licznych połączeniach lokacji oraz najróżniejszych ścieżkach ułatwiających dostanie się do nowych miejscówek.
From Software podobno zaoferuje graczom zmagania PVP polegające na wchodzeniu do świata rywali, ale tym razem najeźdźca ma kontrolować jednego z potworów biegających po świecie. Twórcy postawili na dynamiczną pogodę oraz cykl dnia i nocy w niektórych obszarach. Noc oraz deszcz mają wpływać na siłę potworów.
Brzmi intrygująco? Niestety, nie są to w żaden sposób potwierdzone informacje…