Pro Evolution Soccer. 100 mln sprzedanych kopii. Nowości w Data Pack 4.0 z PES 2018
Konami wycofało się już prawie z rynku konsol stacjonarnych. "Prawie", bo firma nie zamierza kończyć ze swoją niezwykłe popularną marką, jaką jest Pro Evolution Soccer.
Konami celuje obecnie w rynek smartfonowy i automatów pachinko, które są popularne w Japoni. W zasadzie tylko jedna marka sprawia, że korporacja nadal przywiązana jest do konsol stacjonarnych. To oczywiście Pro Evolution Soccer, które rozeszło się już w naprawdę imponującym nakładzie. Konami ogłosiło dzisiaj, że sprzedało już ponad 100 milionów kopii gier z serii Pro Evolution Soccer.
Gwiazdor Tottenhamu woli grać w Fortnite niż oglądać hit Ligi Mistrzów
By uczcić tę okazję japońska firma rusza z okolicznościową kampanią reklamową. Konami opublikowało zwiastun z gwiazdą FC Barcelony, Philippem Coutinho. W konkursie, które się rozpoczął, można wygrać spotkanie z tym piłkarzem. Instrukcje na ten temat znajdziecie na oficjalnej stronie Konami.
W PES 2018 mają zostać niedługo udostępnione następujące bonusy:
• Klasyczne legendy: Ronaldinho, Roberto Carlos, David Beckham, Johan Cruyff, Romario, Diego Maradona i Luis Figo dostępni w PES 2018. Dodaj jedną z tych ikon do swojego składu
• Bonusy za logowanie: gracze mogą wygrywać monety, GP, specjalne bonusy logując się każdego dnia
Od dzisiaj dostępny jest również Data Pack 4.0, który dodaje aktualizacje wyglądu i stroju (m.in. 26 nowych strojów, w tym 17 dla drużyn narodowych) dla piłkarzy z PES 2018.
Nowości wprowadzane przez Data Pack 4.0 możecie sprawdzić poniżej, w nieoficjalnym filmiku z kanału FIFAallStars.