Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 26.04.2018 13:08
Pro Evolution Soccer. 100 mln sprzedanych kopii. Nowości w Data Pack 4.0 z PES 2018
2274V

Pro Evolution Soccer. 100 mln sprzedanych kopii. Nowości w Data Pack 4.0 z PES 2018

Konami wycofało się już prawie z rynku konsol stacjonarnych. "Prawie", bo firma nie zamierza kończyć ze swoją niezwykłe popularną marką, jaką jest Pro Evolution Soccer.

Konami celuje obecnie w rynek smartfonowy i automatów pachinko, które są popularne w Japoni. W zasadzie tylko jedna marka sprawia, że korporacja nadal przywiązana jest do konsol stacjonarnych. To oczywiście Pro Evolution Soccer, które rozeszło się już w naprawdę imponującym nakładzie. Konami ogłosiło dzisiaj, że sprzedało już ponad 100 milionów kopii gier z serii Pro Evolution Soccer.

Gwiazdor Tottenhamu woli grać w Fortnite niż oglądać hit Ligi Mistrzów

By uczcić tę okazję japońska firma rusza z okolicznościową kampanią reklamową. Konami opublikowało zwiastun z gwiazdą FC Barcelony, Philippem Coutinho. W konkursie, które się rozpoczął, można wygrać spotkanie z tym piłkarzem. Instrukcje na ten temat znajdziecie na oficjalnej stronie Konami.

W PES 2018 mają zostać niedługo udostępnione następujące bonusy:

• Klasyczne legendy: Ronaldinho, Roberto Carlos, David Beckham, Johan Cruyff, Romario, Diego Maradona i Luis Figo dostępni w PES 2018. Dodaj jedną z tych ikon do swojego składu
• Bonusy za logowanie: gracze mogą wygrywać monety, GP, specjalne bonusy logując się każdego dnia

Od dzisiaj dostępny jest również Data Pack 4.0, który dodaje aktualizacje wyglądu i stroju (m.in. 26 nowych strojów, w tym 17 dla drużyn narodowych) dla piłkarzy z PES 2018.

Nowości wprowadzane przez Data Pack 4.0 możecie sprawdzić poniżej, w nieoficjalnym filmiku z kanału FIFAallStars.

Źródło: http://pressoffice.techland.pl/30592-100-milionow-kopii-pes-a

Tagi: Konami pes pes 2018 pro evolution soccer