Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 07.02.2018 18:02
Metro Exodus z kolejnymi szczegółami. Twórcy wrzucą nas do ogromnych lokacji
1534V

Metro Exodus z kolejnymi szczegółami. Twórcy wrzucą nas do ogromnych lokacji

Na tegorocznym E3 nie zabraknie Metro Exodus, które jest dla wielu graczy jedną z najgorętszych produkcji 2018 roku. Twórcy zdecydowali się uchylić rąbka tajemnicy i opowiedzieli o nowej przygodzie.

Nie możemy narzekać na wiele shooterów oferujących mocne historie i z tego powodu wielu graczy patrzy przychylnie na każdy materiał z Metro Exodus. Gra może okazać się sporą niespodzianką 2018 roku, ponieważ autorzy znacząco rozwinęli koncepcję znaną z poprzednich odsłon.

Metro Exodus będzie ogromną produkcją. Wydawca potwierdził skalę historii

W Metro Exodus trafimy do ogromnego świata, ale tym razem autorzy nie zdecydowali się osadzić graczy w małych korytarzach. Największy, otwarty teren w Metro: Last Light mierzył 111x200 metrów, a w nowym tytule pobiegamy po lokacji mierzącej aż 2000x2000 metrów. Autorzy stworzyli etapy od 10 do 18 razy większe od tych znanych z poprzedniej części.

Bohater będzie przemieszczał się po świecie za pomocą lokomotywy i gracze mogą liczyć nie tylko na inne krajobrazy, ale również zupełnie innych przeciwników – rywale będą uzależnieni od miejsca oraz pory roku, a protagonista otrzyma „ogromny arsenał broni”, którymi wyeliminujemy napotkane poczwary. W dodatku wszystkie podstawowe rodzaje giwer otrzymają 5 dodatków, dzięki którym wpłyniemy na ich możliwości. Deweloperzy postanowili nawet na opcję schowania pistoletu do kabury – w ten sposób pokażemy napotkanym NPC, że nie zamierzamy ich wybić.

Wielka mapa to wiele dodatkowych zadań, które heros wykona na kilka sposobów – 4A Games zdecydowało się całkowicie przebudować skradanie i ten element jest określany jako „bardziej wymagający i realistyczniejszy”.

Autorzy chcą wycisnąć pełną moc z Xboksa One X i gra ma działać na sprzęcie Amerykanów w rozdzielczości 4K z pełnym wykorzystaniem HDR. Studio zadba również o renderowanie opartym o fizykę, pełne ujęcie twarzy w przerywnikach filmowych, system atmosferycznym, czy też o zmodernizowane oświetlenie.

Zaprezentowane informacje zostały przedstawione w najnowszym numerze Game Informera – przez najbliższy miesiąc będą napływać informacje dotyczące Metro Exodus.

Źródło: https://wccftech.com/metro-exodus-details-4k-xb1x-hdr/

Tagi: 4A Games Deep Silver Metro Exodus