Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 15.01.2018 15:07
Reżyserka Uncharted 4: Kres Złodzieja: „Nie wydałam niczego od 2011 roku i to mnie zabija”
1619V

Reżyserka Uncharted 4: Kres Złodzieja: „Nie wydałam niczego od 2011 roku i to mnie zabija”

Tworzenie wielkich produkcji wiąże się często z najróżniejszymi niedogodnościami. Amy Hennig zdecydowała się wypowiedzieć o swoim dużym problemie, bo chociaż ostatnie lata pracowała nad wielkimi tytułami, to niestety nie mogła świętować premier.

Amy Hennig przez wiele lat pracowała dla Naughty Dog. To właśnie ona stworzyła trzy główne przygody Nathana Drake’a, a nawet miała okazję pomagać przy małej przygodzie bohatera, która trafiła na PlayStation Vitę.

Star Wars od Visceral Games nigdy nie mogło odnieść sukcesu. Gra spisana na straty od samego początku

Deweloperka zdecydowała się na wywiad i podczas rozmowy z współzałożycielem Campo Santo, wyznała, że w swoim wieku nie może już zmarnować najmniejszej szansy:

 „Pracowałam nad prawdopodobnie 15 produkcjami przez ponad 28 lat. Nie wszystkie zostały wydane, ale teraz patrzę na to i myślę – „No cóż, jeśli gra powstaje trzy, cztery, pięć lat, a ja mam 53 lata, ile gier mogę jeszcze przygotować? I nie chcę tego zmarnować”.”

Reżyserka i scenarzystka czterech części Uncharted kreowała również Kres Złodzieja, ale po wielu miesiącach prac zdecydowała się odejść z Naughty Dog i tworzyła dla Visceral Games tajny projekt w uniwersum Gwiezdnych Wojen. Hennig nie miała jednak szczęścia i w zasadzie „zmarnowała” kilka lat życia:

„Niczego nie wydała od 2011 roku i to mnie zabija. Przez dwa i pół roku pracowałam nad Uncharted 4, a następnie trzy i pół roku tworzyłam grę w uniwersum Gwiezdnych Wojen. Wiele pracy na szczęście przetrwało w Uncharted 4 i zobaczymy, co się wydarzy z tytułem w świecie Gwiezdnych Wojen.”

Nie możemy zapomnieć, że dla Naughty Dog odejście Hennig było bardzo bolesne, bo autorzy zdecydowali się niemal od podstaw przebudować projekt i stracili przez to wiele miesięcy pracy. Podobnie pewnie będzie w przypadku tytułu dla Electronic Arts, ponieważ gra nie będzie już nastawiona na kampanię single-player, a wiele na to  wskazuje, że zostanie stworzona na podstawie systemu „gra jako usługa”.

Źródło: http://onlysp.com/uncharted-amy-hennig-getting-older/

Tagi: amy hennig Naughty Dog visceral games