Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 02.01.2018 09:07
Diddy Kong Racing odtworzone w Unreal Engine 4. Fan robi remake wyścigów z N64
958V

Diddy Kong Racing odtworzone w Unreal Engine 4. Fan robi remake wyścigów z N64

Kilka dni temu mieliśmy okazję pograć we fragment Spyro the Dragon, odtworzony w Unreal Engine 4. To nie koniec podobnych projektów, nad którymi dłubią miłośnicy klasycznych gier. Tym razem przyjrzymy się remake'owi Diddy Kong Racing 64.

Tak jak w przypadku Spyro the Dragon użytkownik CryZENx odtworzył Diddy Kong Racing w środowisku Unreal Engine 4. Autorowi udało się póki co stworzyć od zera jedną miejscówkę z klasycznej produkcji na Nintendo 64. Niestety aktualnie śmigamy po trasie samotnie - tytuł nie obsługuje rywalizacji z innymi zawodnikami.  We fragmencie opracowanego kodu nie wykorzystamy też padów. Ograniczeni jesteśmy do sterowania Diddy Kongiem poprzez klawiaturę. Twórca projektu obiecuje, że będzie go rozwijał w 2018 r.

Spyro the Dragon wygląda pięknie w środowisku Unreal Engine

Diddy Kong Racing pojawiło się pierwotnie na Nintendo 64 w 1997 roku. W grze mieliśmy do dyspozycji pięć różnych światów, z 4 trasami w każdym uniwersum. W tytule pojawiła się możliwość prowadzenia samochodu, poduszkowca a nawet samolotu. Za produkcję odpowiadało słynne studio Rare, które wzięło się do roboty nad Diddy Kong Racing zaraz po skończeniu pracy nad Killer Instinct 2.

CryZENz ma zamiar kontynuować robotę nad swoim projektem w najbliższych miesiącach. Pliki z Diddy Kong Racing 64 (w aktualnej wersji 4.18.1) znajdziecie w tym miejscu.

Tagi: Diddy Kong Racing n64 Nintendo 64 Rare remake unreal engine