SKLEP
Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 24.11.2017 15:32
FIFA 18 ze świąteczną reklamą, a gracze bojkotują produkcję
4632V

FIFA 18 ze świąteczną reklamą, a gracze bojkotują produkcję

Trudno wybrać gorszy moment na opublikowanie reklamy zachęcającej do zakupu produkcji. EA Sports przygotowało nowy spot FIFA 18, a jednocześnie blisko 29 tysięcy klientów podpisało się już pod petycją „FixFIFA”.

O problemach FIFA 18 pisałem na portalu w środę. Gracze są niezadowoleni z ostatnich aktualizacji, które znacząco zmieniły produkcję i zaledwie dwa dni temu petycję „FixFIFA” podpisało ponad 11 tysięcy fanów. Teraz liczba ta zbliża się do 29 tysięcy zawiedzionych fanów.

Poradnik do FIFA 18

Sympatycy FIFA 18 nie godzą się ze zmianami wprowadzonymi w ubiegłym miesiącu, przez które gra ponownie zwolniła i przypomina teraz bardziej FIFA 17 niż nową wersje. Gracze na początku „sezonu” cieszyli się z dynamiczniejszej rozgrywki, jednak autorzy chcąc „naprawić” produkcję, zdecydowali się na radyklane kroki.

Z podjętymi działaniami nie godzi się już prawie 29 tysięcy fanów, którzy zachęcają do nie kupowania FIFA 18. Z okazji Black Friday można natrafić na najróżniejsze promocje, jednak zdaniem miłośników pozycji EA Sports – warto tę gotówkę przeznaczyć na inne przyjemności. To właśnie fani przygotowują dokładne materiały pokazujące „co zostało zepsute w FIFA 18” i bardzo dokładnie opowiadają o problemach tytułu.

Co na to EA Sports? Aktualnie przynajmniej oficjalnie nie pojawiła się jakakolwiek reakcja… Twórcy zachęcają do kupowania FIFA 18 tekstem „więcej niż prezent”, który oczywiście odnosi się do „więcej niż gra”, którym to deweloperzy zachęcali do nowej wersji przed premierą.

Źródło: YouTube.com

Tagi: ea sports electronic arts fifa 18 petycja reklama