Śródziemie: Cień Wojny. Graficzna bitwa pomiędzy PlayStation 4 oraz Xbox One

Śródziemie: Cień Wojny zadebiutowało kilka dni temu w nieco mieszanej atmosferze. Niektórzy są grą zachwyceni ze względu na jej konstrukcję, inni jej nienawidzą za mikropłatności. Dziś zaś spojrzymy na nią pod kątem osiągów graficznych.
Monolith Productions powoli uczy się obsługi PlayStation 4 Pro oraz Xbox One X, dlatego też różnice w jakości pomiędzy bazowymi wersjami konsol, a ich rozszerzonym rodzeństwem, nie są aż tak super wielkie, jak moglibyśmy się tego spodziewać. Warto zaznaczyć, że gra na Xbox One X dostanie zapewne osobne porównanie, gdy konsola wyjdzie już na rynek.
Najlepsze cytaty z Wiedźmin 3: Dziki Gon




Póki co możemy zobaczyć, jak dwa tryby graficzne, czyli "rozdzielczość" i "jakość" różnią się pomiędzy sobą na Prosiaku. Efekty pracy Monolith Productions są zauważalne, lecz przy dużym tempie akcji raczej ich nie zauważycie.
W trybie jakości gra renderuje się w okolicy 1620p i oferuje lepszą jakość otoczenia, czyli większy zasięg rysowania obiektów i do tego ładniejsze, bogatsze w detale teksturki. Jeśli zaś postawimy na "rozdzielczość" całość znów się pokaże w 1620p i podskaluje do powiedzmy, udawanego 4K.
W bazowych wersjach konsol tytuł nie wypada wcale tak źle. Modele postaci, otoczenia i praktycznie wszystkiego są bardzo podobne, lecz oczywiście mają mniej detali i są bardziej "poszarpane" ze względu na niższą rozdziałkę.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Śródziemie: Cień Wojny.