Destiny 2. Luke Smith odpowiada na pytania graczy

Gry
836V
Destiny 2. Luke Smith odpowiada na pytania graczy
Rozbo | 30.08.2017, 13:30

Wczoraj za pośrednictwem yuoutube'owego kanału Wired, Luke Smith, reżyser Destiny 2 odpowiadał na pytania graczy przesłane za pośrednictwem Twittera. Można się z tych odpowiedzi dowiedzieć kilku ciekawych rzeczy o grze. 

Wprawdzie widać było wyraźnie, że większość pytań była dobierana tak, by nie były raczej problematyczne dla odpowiadającego, niemniej jednak Luke przy tej okazji zdradził kilka ciekawostek dotyczących finalnego kształtu Destiny 2

Dalsza część tekstu pod wideo

Jak zmienił się otwarty świat w Destiny 2?

Oto kilka z nich:

- Nie będzie loot cave, jak w to było w "jedynce". 

- Jak wiemy od dawna, postęp z D1 nie zostanie przeniesiony do D2, jednak twórcy zapewniają o jakiejś formie zaznaczenia tego w grze. Smith twierdzi, że będzie coś, co uhonoruje zaangażowanie graczy w część pierwszą, ale nadal nie zdradza, co to będzie.

- Nie będzie międzyplatformowego przenoszenia postępu. Tzn. jeśli grałeś na Xbox One w D1 i chcesz zagrać w D2 na PS4, to zapis Twoich "dokonań" nie zostanie przeniesiony na tę platformę.

- Luke zdradził intrygujący, choć mały wątek, dotyczący związku pomiędzy wydarzeniami z The Taken King a jednym z powodów przybycia Czeronego Legionu do Układu Słonecznego. Otóż w misji "Outbound Signal" dowiadujemy się, że statek Cabali, który rozbił się we wnętrzu Pancernika (Dreadnought) Oryxa, nadał sygnał na otwartym paśmie do całego imperium Cabali. Sygnał dotarł też do przywódcy Czerwonego Legionu...

- Jeden z użytkowników zapytał jak to jest z buildami i czy statystyki Recovery, Armor i Agility permanentnie wyleciały z gry? Luke odpowiada, że zespół w D2 starał się, żeby statystki pancerzy i innych przedmiotów naprawdę miały znaczenie, i żeby to na ich bazie można było tworzyć odpowiednie buildy. Po ograniu pewnej części gry mogę tylko potwierdzić, że system teraz zmienił się tak, żeby premiować jeszcze bardziej właściwości zakładanego i używanego sprzętu.

- Mody (modyfikacje) do broni będą mogły zmieniać rodzaj energii przypisany do danej legendarnej broni energetycznej (ale ta zasada nie będzie dotyczyła np. egzotyków).

- Mecze prywatne nie pojawią się w trakcie premiery, natomiast to, czy pojawią się w kilku następnych miesiącach od premiery, nie jest jeszcze do końca przesądzone.

- Grimoire zastąpiony zostanie zakładkami z lore'em przy przedmiotach (czyli będzie w grze).

- Fusion Rifle były trochę przegięte w trakcie Bety, dlatego Bungie (prawdopodobnie za pomocą łatki premierowej) trochę je utemperują. W zamian lekkiego kopa dostaną Wyrzutnie Rakiet i Snajperki.

- Czarnoksiężnik naprawdę przybył z Księżyca ;-).

Poniżej wideo z materiału:

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Destiny 2.

Źródło: własne

Komentarze (28)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper