SKLEP
Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 14.07.2017 08:26
LawBreakers porażką jak Battleborn? Kiepskie dane ze Steam. Ściema na temat wersji Switch
1614V

LawBreakers porażką jak Battleborn? Kiepskie dane ze Steam. Ściema na temat wersji Switch

Beta LawBreakers wystartowała w ostatnich dniach czerwca na PC. Możemy dzięki temu mówić już w przybliżeniu o zainteresowaniu nową strzelaniną Cliffa Bleszinskiego.

Niestety informacje płynące ze Steam nie są zbyt optymistyczne dla studia Cliffa Bleszinskiego. Pomimo faktu, że gra dorobiła się już otwartego programu testowania bety (klient trafił na Steam w takiej wersji 30 czerwca), to wyniki notowane na platformie Valve nie wprawiają w optymizm. LawBreakers zdołało dotrzeć tylko do 73 pozycji w oficjalnym rankingu gier na Steam z największym udziałem graczy. Jeśli chodzi o dane nieoficjalne, GitHyp donosi o "szczycie" w postaci zaledwie 7500 graczy, którzy w jednym momencie bawili się przy becie LawBreakers. Taki stan rzeczy trwał jednak tylko kilka godzin, spadając po premierze bety średnio do poziomu ok. 3-4 tysięcy graczy.

LawBreakers w Encyklopedii PPE.pl

Betą LawBreakers zainteresowało się 80% mniej graczy niż w przypadku Paladins w wersji Early Access. Wyniki LawBreakers są natomiast zaskakująco podobne do Battleborn. Niestety jak wiadomo to przedsięwzięcie Gearbox okazało się niewypałem, który nie miał szans w konfrontacji z Overwatch.

Na deser warto dorzucić stwierdzenie dewelopera LawBreakers, które wprawia w konsternacje. Główny designer Dan Nanni stwierdził w trakcie ostatniej rozmowy, że studio nie planuje konwersji LawBreakers na Switch z powodu "braku przycisków na padzie".

"Sądzę, że najtrudniejszą częścią tworzenia na Switch jest sterowanie. Popatrz obecnie na naszą grę. Z wielkim trudem wtłoczyliśmy jej sterowanie na kontroler PlayStation. Udałoby się pewnie zrobić to również na Xbox One. Ale kiedy patrzysz na bazowy kontroler dodawany do Switch, to ten sprzęt nie ma tylu przycisków" - powiedział główny projektant LawBreakers.

Wszystko pięknie. Szkoda tylko, że to nieprawda. Nintendo zadbało o odpowiednią ilość przycisków w kontrolerze Switch. Jest ona taka sama jak we wspominanym przez twórcę LawBreakers DualShocku, więc enuncjacje o słabości sprzętu Nintendo pod tym względem można wsadzić między bajki.

Źródło: http://www.githyp.com/lawbreakers-could-flop-based-on-player-counts-from-the-steam-beta

Tagi: