SKLEP
LawBreakers
1368V

LawBreakers

LawBreakers
  • Premiery
  • Świat: 08.08.2017
  • Europa: 08.08.2017
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: Strzelanina
  • Liczba graczy: 1-10
  • Kontroler ruchu: Nie
  • Tryb 3D: Nie
  • Dystrybucja cyfrowa: Tak
  • od lat 16
  • wulgarny język
  • przemoc

LawBreakers to strzelanina z widokiem z perspektywy pierwszej osoby wyprodukowana przez studio Boss Key Productions i wydana przez Nexon. Tytuł ukazał się na komputerach oraz na PlayStation 4. Przy jego tworzeniu brał udział Cliff Bleszinski, twórca serii Gears of War.

Akcja LawBreakers osadzona jest w klimatach science-fiction. W grze mamy do czynienia z rywalizacją dwóch frakcji - Law oraz Breakers. Z drugiej jednak strony fabuła ma tu raczej charakter czysto pretekstowy. Produkcja Boss Key Productions nastawiona jest na rozgrywkę wieloosobową. W starciach może brać dziesięć osób - po pięć na jedną ekipę. Do wyboru otrzymuje postacie, które reprezentują jedną z dziewięciu klas. Różnice między nimi sprowadzają się głównie do specjalnych zdolności mogących wpłynąć na to, jak poruszamy się po planszach. Może to być bardzo szybki sprint, linka z hakiem tudzież coś jeszcze innego. Umiejętności/zdolności tego rodzaju pozwalająca poruszać się zawodnikom zasadniczo w dowolnym kierunku. Poza tym klasy różnią się także broniami, choć generalnie rzecz ujmując sterowanie w przypadku każdej z nich wygląda tak samo.

LawBreakers oferuje kilka wariantów rozgrywki. Pierwszy to Overcharge, który jest wariacją trybów capture the flag z innych podobnych gier. Tutaj jednak musimy najpierw odbić baterię znajdującą się na środku planszy, przenieść ją do bazy, naładować do 100 proc., a następnie odczekać dwadzieścia sekund, aby zgarnąć punkt. Wygrywa ta drużyna, która pierwsza zdobędzie trzy punkty. Uplink to natomiast wariacja Overcharge, z tym że tutaj nasze zadanie polega na zdobyciu modułu, który wysyła dane z bazy. Różnica polega na tym, że po odbiciu modułu postęp jego prac nie ulega resetowi. W Turf War należy odbić punkty znajdujące się na terytorium przeciwnika, za co otrzymujemy punkty, z kolei w Blitzball należy przejąć piłkę, a następnie dotrzeć z nią do bazy rywala. Sęk w tym, że piłka może eksplodować, jeśli akcja będzie trwać zbyt długo.

Podobne gry
Miesięcznik PSX Extreme